Beste,
Ik had een openstaand saldo van mijn gsm abonnement niet betaald en ben afgesloten. Ik hebhiervoor ondertussen gebekd en een sms met betingsgegevens ontvangen maar had die echter al betaald op het gewone rekeningnummer met als mededeling mijn gsm nummer. Het bedrag was 41,67.kan u dit aub nakijken?ik heb dringend mijn gsm nodig.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Dag Stefanie,
Dat klinkt niet, ik heb alvast een uitstel gezet terwijl het onderzoek lopende is.
Het nummer is dus weer actief, best even opnieuw opstarten.
Ik kan de afbeelding via deze weg niet openen. Kan je mij even het betaalbewijs bezorgen in een privébericht? Dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Dat klinkt niet, ik heb alvast een uitstel gezet terwijl het onderzoek lopende is.
Het nummer is dus weer actief, best even opnieuw opstarten.
Ik kan de afbeelding via deze weg niet openen. Kan je mij even het betaalbewijs bezorgen in een privébericht? Dit kan via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Ok, bedankt.
Het is nog steeds niet in orde in myproximus.
Het is nog steeds niet in orde in myproximus.
Dag Stefanie,
Dankjewel voor het bewijs.
Ik maakte een escalatie aan naar de betreffende dienst met het betaalbewijs.
Dit zal weldra in orde komen.
Oprechte excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
Dankjewel voor het bewijs.
Ik maakte een escalatie aan naar de betreffende dienst met het betaalbewijs.
Dit zal weldra in orde komen.
Oprechte excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
Ok heel erg bedankt.
Groetjes.
Groetjes.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.