Ik heb al enkele keren geprobeerd mijn abonnement online te veranderen maar de proximus site reageert dan niet meer.
Is het beter om te bellen voor het veranderen van abonnement of zou er toch een manier moeten zijn om dit online te doen.
Momenteel heb ik ook een abonnement bij proximus.
Bladzijde 1 / 1
Het beste vind ik nog altijd om eens een proximus winkel binnen te springen of te bellen naar de klantendienst 0800 22 800, enfin dat is toch wat ik er van denk 😉
Beste,
kunnen we je via deze weg helpen ?
kan je ons via privébericht wat meer info geven ? een klantennummer ?
over welke producten gaat het ?
Groetjes
tina
ter info :Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
kunnen we je via deze weg helpen ?
kan je ons via privébericht wat meer info geven ? een klantennummer ?
over welke producten gaat het ?
Groetjes
tina
ter info :Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
@ De Klant,
Nu zal het wel in orde komen!
en kan je een uitstap naar de proximus winkel besparen 😉
Nu zal het wel in orde komen!
en kan je een uitstap naar de proximus winkel besparen 😉
Bedankt voor het antwoord, ik denk dat het nu wel moet lukken 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.