Skip to main content
Hoe kan ik een gsm-abonnement dat deel uitmaakt van een Pack online volledig stopzetten?

Dus niet naar een andere operator.
Dat kan via mail:

support.nl.proximus.be/app/contact#mail :

Mail ons

Het kan ook telefonisch natuurlijk op 0800 22 800, maar ik begrijp dat je het online wil doen.
of omdat alle wegen naar Rome leiden 😉

Proximus.be/opzeggen
Nog gemakkelijker, Elsa! Prima.

Hoewel: 'Proximus behandelt uw aanvraag binnen maximum 1 week?' Geef mij toch maar de telefonische klantendienst. 🆒
Dag Paul,



Als je mij klantgegevens + het simkaartnummer doorgeeft doe ik het nodige.



Groetjes,



HeidiE
Heidi ,

een vraagje omdat je vraagt de gegeven door te sturen via PB:

stel dat TS het reeds via het form "opzeggen" gedaan heeft, kunnen jullie dit dan direct opmerken op één of andere manier?



NB: het zal nu waarschijnlijk ook geen kwaad kunnen als het op beide manier aangevraagd wordt door TS
Hey Elsa,



We kunnen maar één aanvraag per keer inleiden, in één systeem.



Als daar al een aanvraag inzit, via een ander kanaal, geeft dit een blokkerende boodschap.



Groetjes,



HeidiE
Ok bedankt Heidi, dat weet ik dan ook al weer ;-)

groetjes, Elsa

Reageer