Vraag

Gsm abonnement

  • 19 December 2017
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Hey allen, ik kan even niet meer volgen. Op de site zie ik een actie van samsung galaxy s8 aan 49euro. Echter als ik een gsm abonnement wil toevoegen aan internet/tv pack staat er 159 euro. Waarom dit verschil ? Of moet je dit beter “los” nemen en niet toevoegen ? Mvg

2 reacties

kijk best eens op de site onder voorwaarden, zie
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s8-orchid-grey/particulieren/producten/toestellen/winkel/samsung-galaxy-s8-orchid-grey.html?

daar staat o.a,
-------
Aanbieding geldig van 24/11/2017 t.e.m. 02/01/2018 bij elke nieuwe intekening op een DataPhone-optie van € 5, € 10, € 20 or € 25 (naargelang van het toestel) en een Mobilus of Mobilus FullControl naar keuze (vanaf € 15,99 of vanaf € 26,99 met een DataPhone-optie van € 25). Contract onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract.
------
Je hebt al een gsm-abonnement bij Proximus? Ook jij kunt een abonnement kiezen met smartphone.
Opgelet! Als je al van een smartphone+abonnement-aanbieding geniet op je huidig Proximus gsm-nummer, kun je niet intekenen op een nieuwe smartphone+abonnement-aanbieding op dat gsm-nummer.
-----
enz...
Dank je wel !!!

Reageer