Skip to main content
gevraagd om stopzetting van 1 abonement van gsm om over te schakelen naar pay and go op 01/03

nog geen reaktie op gehad en nog altijd aan gesloten



gsm nr 0468 33 17 08



gsm nr0479 77 14 66 moet geaktiveerd blijven

dus vraagje wat is het probleem en heb ik nog geen reaktie op gekregen
Hallo Kurt,



Voor een omschakeling naar een Pay&Go dient u zich te begeven naar een verkooppunt van Proximus.



Zij alleen kunnen daarvoor het nodige doen.

Meer info op deze pagina.

Excuses voor het ongemak.



Met vriendelijke groeten,



Joël
DUS ALS IK HET GOED BEGRIJP IS HET GEWOON DAT GSM NR OPZEGGEN EN GEWOON ERGENS EEN OPLAAD KAART GAAN HALEN OF BESTELLEN VIA INTERNET
DUS ALS IK HET GOED BEGRIJP IS HET GEWOON DAT GSM NR OPZEGGEN EN GEWOON ERGENS EEN OPLAAD KAART GAAN HALEN OF BESTELLEN VIA INTERNET

Kurt,

Uw gsm nummer blijft dezelfde als je dat wil. Het is enkel de omschakeling van abonnement naar Pay&Go, maar daarvoor moet je inderdaad in de shop zijn of ons bellen.

Zie info op onze support pagina's:




Dag Kurt,



Het is perfect mogelijk om je bestaand nummer om te schakelen van abonnement naar een Pay&Go, maar zoals Joël zegt kan dit enkel in orde gemaakt worden in de Proximus shop.



Groetjes,



Antonella

Reageer