gratis webruimte

  • 24 December 2010
  • 5 reacties
  • 555 Bekeken

Iemand een idee hoe ik mijn gratis webruimte kan activeren?

Ik krijg elke keer de foutmelding dat mijn login niet klopt/passwoord niet correct is, en toch ben ik zeker dat ze correct zijn. Ik dacht eerst dat mijn passwoord te lang was, dus daarom heb ik ze korter gemaakt.

Iemand dat dit ook al heeft voorgehad en hoe los ik dit op?


alvast bedankt!

5 reacties

Ik heb daar indertijd ook lang naar gezocht. Zo heb ik het gevonden: http://www.belgacom.be -> privé -> inloggen ->Belgacom Help (eventueel via zoeken rechterbovenhoek, vul in webruimte). Dan kom je op een lijst van vragen, o.m. hoe maak ik een persoonlijke site aan.... Mogelijk vind je daar de geschikte uitleg.

Mooie feestdagen.
ik vind wel waar en hoe, ik kan inloggen op mijn belgacom profiel enzo maar als ik een webruimte wil aanmaken vraagt hij mijn login en passwoord, en die wilt hij niet aanpakken om een webruimte aan te maken
Reputatie 2
Badge +1
je dient je username op te geven die je gebruikt voor het opzetten van je verbinding.

is in de vorm van xx123456 en kan je vinden op je activatiebrief.
Het is de username die ik moet ingeven van mijn inlog naar de e-services.

Die is in mijn geval mijn e mail adres: J.E.F@skynet.be

Dus ik typ als login: J.E.F en mijn passwoord waar ik op mijn e-services kan, dat gaat zonder probleem, maar bij aanmaken van webruimte zegt die steeds dat het niet klopt.

ok het is gelukt, je moet dus idd de brief zoeken van belgacom die je hebt gekregen bij uw installatie. dit staat los van uw inlog gegevens voor de e services enzo. dus brief zoeken en die gegevens nemen en het lukt

Reageer