gratis upgrade smart 25 en 35

  • 3 October 2014
  • 9 reacties
  • 368 Bekeken

Opnieuw een grote teleurstelling voor een jarenlange Belgacom/proximusklant. Eerste teleurstelling destijds was de smartphone die je goedkoop kon kopen maar blijkbaar alleen weggelegd was voor nieuwe klanten en niet voor jarenlange trouwe klanten. Teleurstelling 2 : ik heb internet intense maxi ( volledig pakket met digitaal tv, tweede gsm,tv-replay full, ...) maar er zijn een heel pak klanten met internet basic ( veel goedkoper) die surfen aan 30Mbps of zelfs sneller terwijl ik maar theoretisch max 12 Mbps krijg op voorwaarde alle decoders uit staan en waardoor ik ook geen 3de decoder kan aansluiten. Nu opnieuw teleurstelling : alle smart 25 en 35 abonnees krijgen een gratis upgrade en ik die weeral veel meer betaal met smart 45 anytime krijg weer niets. Diegene die de acties lanceert zou beter eens meer nadenken en zich eerst in de plaats stellen van alle types klanten. Blijkbaar is het lokken van nieuwe klanten veel belangrijker dan het behouden van de bestaande klanten of vergis ik mij?

9 reacties

Inderdaad je pack en downloadsnelheid (lijnsnelheid) hebben met elkaar niets te maken en het is de laagste van de twee die je altijd krijgt of wel die van je pack ofwel die van je lijn (bbox sync snelheid)
ik had een reactie verwacht ivm met smart upgrade
Tjah, daar valt niet veel over te zeggen hé. Inderdaad, het lokken van nieuwe klanten is voor bedrijven veel belangrijker dan het bijhouden van bestaande. Men weet maar al te goed dat mensen niet zo gemakkelijk veranderen van provider en dat ze dus erg aanlokkelijke voorstellen moeten doen om ze te overhalen.


Wat die upgrades betreft, ik vind dat de mensen met een Smart+35 er nog veel bekaaider vanaf komen. Het enige wat zij krijgen voor de 10 euro meerkost t.o.v. Smart+25 is gratis bellen naar andere Proximusklanten. Voor de zware abonnementen zal er binnenkort ook wel een upgrade komen.


Of... je gaat naar de concurrentie, waar je kan genieten van promoties voor nieuwe klanten ;-)

ik had een reactie verwacht ivm met smart upgrade



de enigste reactie die van tel is in dit verband is die van Eva van belgacom nu herdoopt in 'onze medewerkers' als de rest op het forum kan alleen maar hun gedacht zeggen maar zeker niks voor u doen, of iets voorstellen, op dit gebied, aangezien 'onze medewerkers' de enige mensen van Belgacom zelf zijn op dit foeum.
Ik ben nu in afwachting van een offerte van de concurrentie om alles over te schakelen zowel tv ( met 3 ipv 2 decoders) , internet en met 1 of 2 mobiele toestellen.


Deze offerte zal bepalen of ik definitief ga overschakelen. Als ik evenveel of meer ga krijgen voor hetzelfde geld zal mijn keuze snel gemaakt zijn, mijn geduld is op en er zal weer een trouwe klant overstappen (ik ben al +/- 25 jaar klant bij Belgacom , eerst met semafoon en kort daarna met de gsm en later met digitaal tv ). Er heerst bij Belgacom volledige willekeur hoe je bedient gaat wordenen ik heb er dan nog voor gezorgd dat ze ' HET EERSTE BELGISCHE BEDRIJF DAT VOLLEDIG IN THE CLOUD DRAAIT (Guy Troch Import) ' hebben kunnen realiseren waarmee ze daarna de nodige reclame gemaakt hebben.




Ik had gelezen op ZD Net dat de smart+ abonnees inderdaad meer kunnen bellen of meer datavolume krijgen.


Ik zie echter geen wijzigingen aan de smart abonnementen inbegrepen in een pack??


Bijvoorbeeld : Smart 25+(met 5 € korting) krijgt 300 ipv 180 belminuten..en 2 gig data.(bron ZD net)


@ 'Eva' of 'Onze medewerkers' : worden deze abonnementen nog aangepast?


Mvg,


Artie


bij mij is het in ieder geval aangepast op m'n Smart 25+


leuk kado, wel spijtig voor de mensen die een ander abo hebben, ze mogen de andere ook wel een kadootje geven vind ik toch, maar goed, daar kunne we weinig aan doen zeker ?


heb wel een vraagje.., is dit voorgoed zo, of veranderd dit terug na een tijd naar het vorige status ?
je kunt ook je huidige opzeggen en opnieuw klant worden met alle voordelen , wacht liever tot de kerstperiode ! speciale akties altijd !
Dat is inderdaad de truc die hier al enkele keren naar boven gekomen is maar in de praktijk wordt dit echter zo vlug niet gevolgd ;-)

Reageer