gratis tv bij internet en vaste telefonie

  • 16 May 2012
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Wij hebben reeds geruime tijd gratis tv bij ons abo. op vaste tel. en internet. Op het factuur wordt dit eerst aangerekend en dan terug in mindering gebracht. Sinds de stijging van de prijzen is het bedrag voor de GRATIS tv gestegen maar het bedrag dat in mindering werd gebracht is niet gestegen. Maw mijn tv is niet meer gratis.

Via de e-services was er niet de mogelijkheid om het bedrag te betwisten dus de klantendienst gebeld. Na lang wachten een niet echt vriendelijk heerschap aan de lijn die me doodleuk vertelde dat dat normaal was want dat de btw wel betaald moet worden.

Kan iemand mij dit verklaren?

Vermits er mij gratis tv beloofd werd zou ik die ook graag gratis krijgen en niet elke maand enkele euros moeten voor neertellen.

De tv wordt trouwens enkel sporadisch gebruikt als tweede tv omdat er hier nog niet de mogelijkheid is om een tweede toetsel aan te sluiten. Wij betalen dus nog kabel ook.

2 reacties

is correcte vaststelling, is reeds eerder aangekaart in diverse topics waaronder oa in

https:///posts/5257338dc4" rel="nofollow

door allerlei recente prijsstijgingen is de packkorting < prijs belgacom tv geworden

de reclameslogan "gratis belgacom tv" is dan ook uit het straatbeeld verdwenen

mvg
Ik vind het nog steeds geen LOGISCHE verklaring hoor! Gratis hoort gratis te zijn. In principe zou die tv niet mogen aangerekend worden op het factuur ipv eerst + en dan weer -. Dan zou het zoals beloofd ook echt gratis zijn.

Reageer