Hallo,
Is het waar dat als je een pack neemt met internet en tv dat je dan een gratis tablet mag gebruiken? zie deze pagina:http://www.belgacom.be/onetelco/catalogue-topic/t_p_intma_tv.page?pselected=p_intma_tv. Zo ja, hoe vraag je die dan aan?
Laat mij snel iets weten!
Groetjes!
Bladzijde 1 / 1
Ja dat klopt, bel eens naar 0800 22 800 hiervoor to 22u
Als je in, een nieuw Maxi-pack stapt krijg je de keuze uit volgende gratis opties:
Inbegrepen in de Pack Maxi
Keuze tussen het huren van een 7"-tablet (enkel beschikbaar in Belgacom Centers) of 1 van de voorgestelde contents.
Inbegrepen in de Pack Maxi
Keuze tussen het huren van een 7"-tablet (enkel beschikbaar in Belgacom Centers) of 1 van de voorgestelde contents.
Boeket Sport & Pleasure
Boeketten Entertainment + Nature & Discovery
Boeket Kids + Kids Pass
Net Gemist (VRT)
Coaching Pass
Deezer Premium Plus
[/list] De tab is wél gratis in huur en of het een 7' plus tab is weet ik niet....(die verkopen ze voor 399,99€, en misschien heb ze nog stock van de gewone 7').
betreft 7" Tablet, oplage 10 euro voor 10". en 24 mnd contract
muisje
muisje
Beste Jari,
De uitleg van sinjoor72 en muisje is correct.
Best even in een Belgacom winkel binnenspringen indien u een aanvraag wil doen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De uitleg van sinjoor72 en muisje is correct.
Best even in een Belgacom winkel binnenspringen indien u een aanvraag wil doen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Als je voor een tablet 7" kiest, moet je wél eventuele boeket(ten) bovenop betalen...(10,80€ waard)
Vrije keuze van boeketten is echter eigenaardig genoeg niet voorzien....bv. Music&Culture is geen optie ? ze zouden die keuze beter vrij laten zoals bij het vroegere TV Favorite.
Vrije keuze van boeketten is echter eigenaardig genoeg niet voorzien....bv. Music&Culture is geen optie ? ze zouden die keuze beter vrij laten zoals bij het vroegere TV Favorite.
dank voor de info, muisje... eigenlijk toch ook onbegrijpelijk dat die info niet op de site staat, lijken me toch geen details te zijn. site blinkt nog altijd uit in onvolledigheid wat betreft het nieuw aanbod.
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.