Beste,
Eind februari stapten wij over naar Tutimus. Tot op heden hebben wij nog steeds geen code ontvangen voor de gratis Netflix.
Hoe kan ik hieraan geraken?
Mvg
Koen Amelinckx
Bladzijde 1 / 1
De Netflix code wordt normaal gezien ten laatste 10 werkdagen na de activatie van het pack per post verstuurd.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Koen,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het graag voor je na.
Groeten
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het graag voor je na.
Groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.