Skip to main content
Will_01

Practitioner

31 reacties

3 uur geleden

Eind April telefoon gehad of ik wilde overstappen van comfort naar familius was iets goedkoper en ik kreeg er movies en seriespas gratis bij , ik vroeg is dat tijdelijk ? nee dat is voortaan inbegrepen in uw bundel,,OK dan anders hoef ik het niet

Sindsdien word het elke maand bijgerekend bij mijn abonnement en telkens bel ik naar de klantendienst en ja hoor sorry voor de vergissing en krijg ik een creditnota van 9.95euro en we zullen het oplossen,, maar als ik bij my proximus kijk naar mijn producten staat movies en series pass nog steeds actief voor 9.95 inplaats van inbegrepen in mijn abonnement .

Langs de telefoon lukt het blijkbaar niet dus probeer ik langs hier maar voor het op te lossen mijn klantnr is 1273709
Dag Willy,



Ik zie dat de Movies & Series pas opgezegd zal worden 31/07/2017.



Daarom staat dit nog op My Proximus en er is een cn opgemaakt voor de volledige maand juli.



Mvg,



Koen
Beste Koen,

hier snap ik niks van als je iets gratis en voor niks krijgt hoe kan je dat opzeggen ???

al meer dan 35 jaar klant en dan krijg ook eens iets tjonge toch

groetjes Will
Dag Will_01,



Zie mijn reactie op je andere post.



Groetjes,



Antonella

Reageer