Gratis foto's gestopt?!

  • 28 February 2013
  • 11 reacties
  • 986 Bekeken


Vandaag, 28 FEBRUARI, het volgende op de website:


'Uw internetvoordelen werden op 1 maart 2013 ondergebracht in Premium Club. Vanaf deze datum is het aanbod van gratis codes voor B-foto en B-mix niet meer beschikbaar.



Premium Club is het gratis getrouwheidsprogramma voor Belgacom- en Proximus-klanten. U verzamelt punten door uw Belgacom- en Proximus-producten te gebruiken. Vervolgens kiest u met uw gespaarde punten één van de vele geschenken: gsm's/smartphones, gratis beltijd, aankoopbonnen & En vanaf 1 maart 2013 ook uw fotocodes.'


En daar kom je dan een dag te VROEG / te LAAT achter.


Merci Belgacom, daar kom je dan achter als je je foto's geupload hebt.


Een niet zo tevreden klant.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik had het wel gelezen, maar had geen tijd meer gehad om de code te gebruiken. Zit nu in PremiumClub inderdaad. Maar het begint maar vanaf 2500 punten...













Sinjoor,


weet jij mss hoe punten worden toegekend is x aantal punten per x Euro's op je factuur ?


En wat bedoel je juist met 'begint maar vanaf 2500 punten' ?







Groetjes, Elsa




Reputatie 7
Badge +1


voor een Comfort was het maar 20 foto's hoor Mikki. Voor een Maxi 50 per 2 maanden. De code verviel toen ook op het einde van de 2 maanden. Zo ook nu dus, maar vroeger had je dan al direct een nieuwe code voor de volgende 2 maanden, nu niet meer. Met de Premium Club moet je idd veel te lang punten sparen om een code te verwerven. Kosten bij Smartphoto 0.11€ p. foto 10x15 geloof ik + verzending 2,95€. Voor 20 foto's (2 maanden) is dat dus 5,15€, voor 50 zelfs 8,45€; een verdoken niet echt aangekondigde verhoging van de tarieven....De Premium Club bestond immers daarvoor ook al.

Reputatie 7
Badge +1


Bovendien, waarvoor krijg je punten? Ik heb het even opgezocht:



C. “Premium Club”-punten

10. “Premium Club”-leden verwerven maandelijks een aantal “Basispunten” op basis van hun totale factuurbedrag (excl. BTW) bij Belgacom nv.

- Premium Club”-leden met een “Welcome”-statuut verkrijgen 2 Basispunten per gefactureerde euro;

- “Premium Club”-leden met een “Silver”-statuut verkrijgen 3 Basispunten per gefactureerde euro;

- “Premium Club”-leden met een “Gold”-statuut verkrijgen 4 Basispunten per gefactureerde euro;




11. “Partnerpunten” zijn punten die “Premium Club”-leden kunnen verwerven door goederen en/of diensten aan te kopen van de Belgacom nv-partners die deelnemen aan “Premium Club” (lijst van de Belgacom nv-partners te raadplegen op www.belgacom.be). Partneraanbiedingen kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd of geannuleerd worden. Partners behouden zich het recht voor het “Premium Club”-aanbod niet te cumuleren met andere promotionele acties.

12. “Bonuspunten” zijn punten die “Premium Club”-leden kunnen verwerven op basis van speciale acties van Belgacom nv.




13. “Premium Club”-leden kunnen maximum 3 keer per jaar punten verwerven bij aankoop van bepaalde gsm-toestellen, tablets of vaste telefoons aangeboden in een Belgacom verkoopspunt (inclusief de webshop). Per gespendeerde euro (excl. BTW) ontvangt het lid 3 punten. Het “Premium Club”-lid dient hiertoe een kopie van zijn aankoopbewijs te sturen naar Belgacom.

- Per post naar Loyalty, Bolwerklaan 21, bus 22– B- 1210 Brussel;

- Per e-mail naar Club@belgacom.be




14. “Premium Club”-punten blijven geldig gedurende 2 jaar vanaf de dag waarop ze aan het “Premium Club”-lid werden toegekend. Verworven punten die vervallen worden 4 maal per kalenderjaar (op 31 maart, 30 juni, 30 september en 31 december) zonder enige voorafgaande kennisgeving aan het “Premium Club”-lid, van diens puntenbalans in mindering gebracht.

Ook in de artikelen 7 t.e.m. 9 beschreven gevallen van opzegging van het “Premium Club”-lidmaatschap en stopzetting van “Premium Club” blijft de tweejarige vervalperiode van verworven punten onverminderd van kracht. Het is derhalve niet uitgesloten dat gedurende de in de artikelen 7 t.e.m. 9 bepaalde omruiltermijnen verworven punten vervallen.




15. “Premium Club”-leden hebben het recht om het hen toegekende puntenaantal (schriftelijk of telefonisch) te protesteren gedurende een termijn van 30 kalenderdagen vanaf de dag van de toekenning ervan.




16. “Premium Club”-leden kunnen hun verworven punten of een deel ervan

overdragen aan een ander “Premium Club”-lid via e-services of via het nummer 1910. Een lid kan per kalenderjaar (januari-december) maximaal 25.000 verworven punten overdragen.




17. “Premium Club”-leden krijgen bij aanvang van hun “Premium Club”- lidmaatschap op basis van hun gemiddelde Belgacom nv factuur een statuut toegewezen:

- klanten van wie de gemiddelde Belgacom factuur minder dan € 115 bedraagt, verkrijgen het “Welcome-statuut;

- klanten van wie de gemiddelde Belgacom factuur tussen € 115 en € 210 bedraagt, verkrijgen het “Silver”-statuut;

- klanten van wie de gemiddelde Belgacom factuur meer dan € 210 bedraagt, verkrijgen het “Gold”-statuut.




18. “Premium Club”-leden die tijdens eenzelfde kalenderjaar (januari – december) 2.750 Basispunten verwerven stappen over naar het “Silver”-statuut. “Premium Club”-leden die tijdens eenzelfde kalenderjaar (januari-december) 7.500 Basispunten verwerven, verkrijgen het “Gold”-statuut.

Leden moeten minstens 2750 basispunten per kalenderjaar sparen om hun “Silver”-statuut te behouden en minstens 7500 basispunten per kalenderjaar om hun “Gold”-statuut te behouden.

Het statuut hangt dus af van het aantal basispunten dat een lid per jaar verzamelt en kan in de loop van het jaar veranderen.

Downgrades gebeuren aan het begin van het jaar. Leden hebben een jaar lang de tijd om het aantal vereiste punten te verzamelen.


D. Punten omruilen


19. “Premium Club”-leden kunnen verworven punten enkel omruilen indien zij geen openstaande schulden hebben bij Belgacom nv.

20. Verworven punten kunnen in geen geval gebruikt worden als betaalmiddel voor Belgacom nv-facturen.

21. Premium Club punten kunnen op 2 manieren omgeruild worden:

- via “Belgacom e-Services” (www.belgacom.be);

- via de klantendienst, te bereiken via het speciale nummer 1910 (beschikbaar van maandag tot zaterdag, van 8u tot 20u).

22. De mogelijke geschenken verschillen, afhankelijk van het “Welcome”-, “Silver”-, of “Gold”-statuut van de klant. Surf naar Surf naar “Belgacom e-Services” (www.belgacom.be) voor de volledige geschenkenportfolio.
Reputatie 7
Badge +1


Het komt erop neer dat je met een Pack Telefonie/Internet/TV/mobiel Comfort aan ca. 74,95€ per maand komt, met een maxipack aan 88,95€. wat dus een 'Welcome'-statuut is van 2 punten per gefactureerde Euro. Om 2500 punten te halen moet je dan al minstens 15 maanden sparen bij Comfort...voor 50 foto's...mag het een beetje meer zijn ? Nu had ik in Comfort 20 foto's per 2 maanden, of 120 foto's per jaar! met een Maxi was dat 300 foto's ! Hallo ?!

Reputatie 7
Badge +1


Ja graag gedaan Elsa. Het is allemaal maar een zogenaamde kleinigheid, en je kunt altijd nog wel foto’s bij Smartphoto bestellen tg. ,11€ per 10x15 foto en 2,95 € verzendingskost; altijd nog een fractie van wat het kost om ze zelf af te drukken (papiet en inkt). Ook zijn er nog andere fotodiensten die acties doen met gratis foto’s zoals bv. HP als je merk-inktcassettes installeert en interactief verbonden bent met hun site.



Belgacom heeft vandaag aangekondigd dat ze 45.000.000€ minder winst hebben gemaakt en hebben ook hun winstprognoses bijgesteld. Ze zakten bhierdoor op de beurs al direct 6%. Kiomt door de nieuwe communicatiewet, waardoor alle communicatiebedrijven hun prijzen hebben moeten doen zakken (vooral mobiel). Vroeger had je een Mobiel Comfort15 (105 belminuten OF SMS’en) + een Mobiel Internet Comfort (250MB) voor 25€; nu een Mobile Smart20 voor 12,50€ met 120 belminuten, gratis SMS’en en 1GB volume…een wereld van verschil !

















ik denk dat BGC anders redeneert namelijk hoe duurder we worden hoe meer punten ze krijgen en hoe contenter ze worden

surprise





Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Wie zegt dat je me tegenspreekt, ik was wel aan het zwanzen hoor






Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Ik ben het volledig met je eens mijn verwondering was even groot en zelf niks van verwittiging of iets ter compensatie ontvangen en die compensatie van 1000 punten die er blijkbaar enkelen toch gekregen hebben vind ik zelf kinderachtig precies of we gaan ze eens vlug met een strootje in het riet sturen.


En ik weet het het enigste alternatief is overstappen naar de concurentie, en zeggen dat iedereen denkt dat er concurrentie is, vergeet het maar want op een ander zijn er andere voordelen maar dan ook weer andere nadelen, zouden ze echt achter de schermen niet afspreken en ons laten dansen gelijk marjonetten, ik ben er bijn zeker van !







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



hier juist zelfde en was de code al weg op 28/2/13 om 23u ,ik zat al vab 22u te zoeken maar pas om 23u begreep ik dat de code niet meer beschikbaar was en ik heb elke 2maanden telkens op dat uur mijn fotos gehaald en de code verdween dan op klokslag middernacht !! Ik eis ook de code voor 50fotos waar we recht op hebben !!












Ja maar je wordt van dat altijd veranderen er zo moe van

dat je zelf geen goesting meer hebt om nog foto's te trekken







Groetjes, Elsa




Reageer