Skip to main content
gegroet,

Naar aanleiding van mijn verjaardag krijg ik een brief van Belgacom in mijn bus: ik mag 40 foto's gratis laten afdrukken.

Ik login op hun site, doe wat klikjes hier en daar, en tenslotte laten ze mij weten dat er een mail gaat komen met activatiecode. Die mail, daar wacht ik na een uur nog altijd op.

Vervolgens word ik omgeleid naar de e-services pagina. Daar zie ik dat ik recht heb op 50 gratis foto's elke twee maand (klein formaat: 10x13). Goed, ik klik door, krijg een code, ga naar de site van dat fotobedrijf en daar zie ik *nergens* de optie voor foto's klein formaat. Alleen 13*15 of 13*17 en hoger. en betalend natuurlijk.

is dit oplichterij of hoe doen jullie dat?

Ik heb al naar de webmaster van belgacom gemaild dat ik denk dat dit naar oplichterij ruikt;

GROETEN

flurk

nationaal nummer 640632345

Dag flurk,

Kunt u mij uw klantnummer van Belgacom of uw telefoonnummer bezorgen, zodat ik uw vraag kan overmaken naar de bevoegde dienst?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Dag Flurk,

ik kan u verzekeren dat dit zeker geen oplichting is, want ik maak van deze dienst al minimum 2,5 jaar gebruik en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Na 2 dagen komen mijn 50 foto's netjes ingepakt op mijn adres aan en nog nooit heb ik één cent moeten betalen. Ik denk eerder dat het probleem bij u ligt en dat u iets niet juist gedaan heeft. Hopelijk vindt u snel een oplossing voor uw probleem zodat ook u kan genieten van deze toffe én gratis service.

Met vriendelijke groeten

klantnummer = 004385752 // 02 479 7280

Reageer