Skip to main content
Enkele maanden geleden heb ik een gratis domein aangevraagd om een website te maken voor mijn vriend (een zelfstandige ondernemer). Dat is gelukt. Sindsdien heb ik meerdere emails met verschillende vragen gestuurd naar de Helpdesk van Belgacom maar nooit een normaal antwoord gekregen. In het beste geval kreeg ik een zeer kort antwoord (type: nee, dit is niet mogelijk. Punt), maar meerdere emails zijn zonder antwoord gebleven of werd ik doorverwezen naar een telefonisch helpdesk (een 0800 nummer). Als ik dit nummer bel, word ik gevraagd een Belgacom-telefoonnummer in te toetsen waarvoor ik bel. Maar ik bel helemaal niet voor een telefoondienst! U kunt zeggen: had je maar geen gratis dienst gekozen en inderdaad, ik heb er spijt van want:



1. De mogelijkheden een website uit te breiden zijn er niet en je hebt niet eens bezoekstatistieken.



2. (Technisch) support is er niet.



Ik zoek nu de mogelijkheden mijn domein te verhuizen naar een ander host.

Geen reactie

Reageer