Waar op de facturatiepagina kan men zien hoeveel minuten er nu als krediet op de reklening staan.
Ik heb een aantal uren overgeheveld vanuit de premiumclub-punten naar drie verschillende nummers (lijnen). Ik kan wel op premimum club zien dat dit gebeurd is, maar op de pagina verbruik (belminuten) bij facturatie zie ik hier niets van.
Is dit normaal. Waar kan ik mijn stand opvolgen?
Bladzijde 1 / 1
Beste rmottard,
De overheveling van de punten naar belminuten is nog in behandeling bij Belgacom.
Omwille van deze reden kan u dit momenteel nog niet zien bij de verbruikpagina.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De overheveling van de punten naar belminuten is nog in behandeling bij Belgacom.
Omwille van deze reden kan u dit momenteel nog niet zien bij de verbruikpagina.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ok, bedankt voor de informatie. Hoelang duurt deze behandeling? Ik dacht dat dat binnen de 2 dagen in orde was?
mvg
Roger
mvg
Roger
Beste rmottard,
Dit kan nog een paar dagen duren; uw aanvraag is momenteel in behandeling.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dit kan nog een paar dagen duren; uw aanvraag is momenteel in behandeling.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.