Skip to main content
Na bestelling van gratis belminuten vaste lijn via mijn punten van de premium club vind ik nergens het overzicht van de nog resterende gratis belminuten.

Wie kan mij helpen?
Hallo Tony!



Kan u mij even de betrokken klantengegevens doorgeven aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het nodige voor u na.



Mvg,



Wouter
015/31.51.22 volstaat dit als klantgegevens?
Beste Wouter,

Ik heb gisteren via PremiumClubPunten een bestelling geplaatst voor gratis belminuten.

Ik heb na korte tijd een email gekregen dat de belminuten geactiveerd waren, maar ik kon (zelfs uren later) nergens online zien hoeveel minuten er nu juist beschikbaar waren.

Vandaag ben ik opnieuw gaan kijken, en via MyProximus-->MijnVerbruik-->KredietDetails-->belkredieten kan ik nu zien dat er een lijn toegevoegd is met 60min.beschikbaar, 0min. gebruikt en 60min. overblijvend.

Het blijft wel spijtig dat er geen data vermeld zijn bij de bestellingen van gratis belminuten, maar het voornaamste is dat ik nu de resterende overblijvende minuten kan visualiseren.

Bedankt voor de moeite in elk geval!

mvg,

bompa.

Reageer