gratis?

  • 17 April 2012
  • 9 reacties
  • 1087 Bekeken

hallo iedereen,


Mijn vraag is eigenlijk kort en krachtig...

Is TV Overal via wifi nu gratis of niet?

Via 3G krijg je één uur gratis he? Maar hoe zit het met de wifi?


Alvast bedankt!

9 reacties

Zover bekend is dit nog altijd gratis en nog in testfase, trouwens zou,je het ook niet kunnen gebruiken zonder te betale hé .

Als je wilt 100 % zeker zijn kan je de vraag stellen aan Eva van BGC

groetjes Elsa
van testfase wordt precies niet meer gespoken... maar het is nog altijd gratis ja

tv overal zit nu ook in de nieuwe packs met belgacom tv, dus stel dat ze het ooit betalend zouden maken, het zal gratis blijven als je zo'n pack hebt

mvg
Badge
beste

Tv overal zit met gratis 5 uren gebruik in de maxi packs. Tot nader bericht is het evenwel volledig gratis ook bij de andere packs

muisje
ondertussen zie ik tv overal niet meer bij de packs staan op de site, aangezien het toch voor iedereen gratis is heeft het weinig zin het er bij te zetten veronderstel ik. maar muisje, jij spreekt van 5 uur gebruik? dat is dan weer maar flauwe toegift.... enfin, zolang tv overal gratis blijft zijn het zorgen voor later

mvg
En bij het pack maxi internet+tv+telephony krijg je 1 uur gratis internet overal via 3G?


Want als ik mijn nummer of simkaartnummer ingeef op m'n tablet zegt deze dat de nummer niet juist is.
Reputatie 7
Badge +1
16/04 werd de start van een hoop onduidelijkheid. Ook de helpdesks zijn zwaar overbelast en geven dikwijls geen of verkeerde uitleg. De gevolgen werden vlgs. mij onvoldoende ingeschat. Men heeft alles tegelijk willen doen. Aanpassen van de E-services, nieuwe pack-abonnementen met serieuze afwijkingen van de oude enz. Dat zal nog wel een tijdje duren denk ik...
We zijn nu een maand verder en er is nog altijd geen duidelijk antwoord. (Eva, schatje, wakker worden!)

Als de Belgacom bazen er niet uitgeraken om een beslissing te maken, laten we ze dan een handje helpen.

Gratis voor alle Belgacom klanten die een eService account hebben. Da's toch niet zo moeilijk Stoer
Reputatie 7
Badge +1
TV-Overal zit nu blijkbaar in alle packs met TV (ook in de oude) zonder meerprijs. Maar de nieuwe pack zijn wél duurder als je geen of weinig mobiel internet nodig hebt en boeketten gebruikt. (Voor 10,80€ in begrepen in Maxi). Maar héél duidelijk is het nog niet.
tv overal is voorlopig nog altijd gratis voor iedereen die belgacom tv heeft...

denk wel dat het zal komen zoals muisje schreef, tv overal gratis in pack met tv, het stond eerst zo op de site maar dit is verdwenen... volgens muisje zou het dan wel beperkt zijn...

enfin, het zijn zorgen voor later... maar misschien zal ik omwille van tv overal ooit nog verplicht worden in een pack te stappen

mvg

Reageer