graag hulp

  • 12 January 2015
  • 12 reacties
  • 343 Bekeken

De gevraagde gegevens




verboven marcel klant nr; 000092677 GSM Nr: 0477568757


email verboven70@gmail.com ( maran0116 ) verboven70@proximus.be (marcel1605 )



12 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Wat is uw vraag?
@Marcel,



verboven marcel klant nr; 000092677 GSM Nr: 0477568757


email https://mailto:verboven70@gmail.com" rel="nofollow ( maran0116 ) https://mailto:verboven70@proximus.be" rel="nofollow (marcel1605 )



deze gegevens doorsturen via


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Marcel, je hebt hier al je gegevens gepost en reactie van de medewerkers gekregen ▬►forum / post
@Elsa maar door jouw creatieve bezigheid hier op het forum lijkt het er soms op of jij bent een echte medewerkster.En men zou nu gaan twijfelen nu Eva haar schup toch heeft af gekuist heeft.En om het zo maar te zeggen de vuile was aan haar onderdanen te laten,heb jij je kans geroken om hier het heft in handen te nemen.En hier Eva te zijn.Mij niet gelaten.Ik kan er mee leven.Maar ik weet niet of iedereen dit kan.
Of dat ik Eva speel of niet daarvoor zullen de medewerkers niet meer of niet minder antwoorden dat was vroeger zo en nu nog altijd zo.


En het is duidelijk dat ik op tijd naar de nieuwe Eva =:= onze medewerkers verwijs waar nodig en antwoord ik eigenlijk (bijna) alleen maar op zaken dat ik op voorhand weet dat de medewerkers daar toch geen support op geven.
Nee,meer zullen ze zeker niet antwoorden dat is een feit dat juist is of anders gezegd een paal die boven water staat.Dat is ook niet moeilijk met jouw getater op het forum.lach


Ik zie dat ook hoor,en die zit daar hoogst waarschijnlijk,want ik heb daar in ieder geval iemand gezien die werd voorgesteld als Eva.Een jaar of 25-35 donker haar.De dag nadien heb ik die hersenvliesontsteking gekregen.Ik weet niet of dit door haar kwam.Want ik heb nog aan sinjoor gevraagd of hij wou meerijden.Maar ik denk dat Eva nu een positie hoger zit,maar die situatie nu met die inkrimping van die medewerkers,als dat al is.Is verkeerd want het is verleden week al gezegt.Je zegt iets en op den duur komt het aan de oren van 2 of 3 medewerkers,en niemand heefd hier een naam.Sommige wel,en andere 3 letters.Dus vraag ik mij af waarom kan het niet zoals vroeger en kan daar geen Pierre zitten?
Er is nog altijd een Eva in het team 'onze medewerkers' maar of het deze Eva is die jij ontmoet hebt, dat weet ik natuurlijk niet.
Reputatie 6
Badge +2
duivelEva heeft waarschijnlijk verschillende dubbelgangers.
dat weet je nu eenmaal niet. wie achter eva of de medewerkers zit, net zoals we niet weten wie er achter Elsa zit ;-)


een man, een vrouw, een gepensioneerde, een werkloze, aan de ziekenbond ....


in elk geval iemand die pakken tijd heeft om hier dag in dag uit op iedereen een antwoord of een reactie te geven. heb ik nog nooit meegemaakt dat een iemand op alles en iedereen reageert. groeten !


En wie zou er eigenlijk achter Nancy zitten !? noemt ze wel Nancy !


Als je het nog nooit meegemaakt hebt dan kende je het forum pakweg 4 jaar geleden nog niet, maar die is er uiteindelijk mee gestopt.


En wie weet dat ik op ieder post antwoord, ja wat zou dit dan weer willen zeggen duivel


En de grote vraag is hoeveel personen steken er achter één naam, hoeveel personen gingen er achter Eva schuil ,


allemaal zoveel onbeantwoorde vragen :-))


En zelf al moesten we het weten het zou ons niet veel verder helpen in het oplossen van vragen en problemen in verband met Belgacom/Proximus ;-)
werk met windows8.1 en gebruik tv overall, wanneer ik deze opstart krijg ik het volgende bericht * voor het uitvoeren van silverlight is je toestemming nodig * hoe kan ik dit oplossen. enkele maanden werkte alles prima, graag hulp met dank
Mss heeft dit met een instelling van je browser te maken, als je eens een andere browser probeert heb je het dan nog .


Je kan altijd ook eens de laatste versie van silverlight installeren hier ▬►http://silverlight.be" target="_blank


NB: TV-overal kan je niet opstarten met de IE11 Metro (tegel) versie onder de W8(.1)

Reageer