Ik kreeg een factuur van €171. Na 40 min in wacht te hebben gestaan blijkt dat dit bedrag toehoort aan een gsm nr dat ik helemaal niet bezit. Toen de medewerker nogmaals dit ging checken werd de verbinding verbroken. Uiteraard ben ik niet teruggebelt, en ik had de courage niet meer op die moment omdat ik die dag reeds 4x geprobeerd had bij proximus binnen te raken.
Bladzijde 1 / 1
Mocht er van Px medewerkers op dit forum op korte termijn geen reactie komen kunt u bv. als volgt tewerk gaan:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn nr (zoals op de factuur) - ik heb een vraag over mijn factuur - bv. een klacht indienen - onderaan het scherm e-mail ons (en in tekst verdere gegevens zoals factuurnr, datum, ... invullen)
P.S.
Misschien dient ook te worden nagegaan in hoeverre het al dan niet een echte Px factuur betreft (= geen valse factuur afkomstig van X die zich als Px voordoet)
Dit kunt u bv. via My Proximus onderdeel facturen controleren
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
ik ken mijn nr (zoals op de factuur) - ik heb een vraag over mijn factuur - bv. een klacht indienen - onderaan het scherm e-mail ons (en in tekst verdere gegevens zoals factuurnr, datum, ... invullen)
P.S.
Misschien dient ook te worden nagegaan in hoeverre het al dan niet een echte Px factuur betreft (= geen valse factuur afkomstig van X die zich als Px voordoet)
Dit kunt u bv. via My Proximus onderdeel facturen controleren
je kan ook een privébericht sturen met je vraag:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
of inderdaad ook via online contactformulier:
- klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
Factuur nazien kan ook http://proximus.be/login
Als zijn er daar tijdelijk problemen zie ik
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.