Beantwoord

Graag eindelijk hulp

  • 29 November 2017
  • 2 reacties
  • 454 Bekeken

Ik zal mijn hulpvraag kort en bondig houden, dat leest mss beter..
Er is een technieker langsgeweest die me vertelde de proximus diensten niet te kunnen aansluiten vanwege geen aparte wachtbuis. Ik woon in een app 1ste verdieping en alle kabels en kast is beneden gelijkvloers (was een huis dat verbouwd is in 3 app). Kan dit opgelost worden want aan de telefoon zeggen ze van wel, technieker zegt van niet...
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 29 November 2017, 08:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dit is een kwestie van binnenbekabeling van de eerste verdiep naar het gelijkvloers? Dan moet er een stijglijn komen. Dit kan je best via een electricien laten aanleggen. Als er dan een lijn van het gelijkvloers naar het eerste verdiep ligt kan men de aansluiting vervolledigen. Groetjes Jean-Paul
.
Bijkomende info:

aansluiting appartementsgebouwen in een koperzone


aansluiting appartementsgebouwen glasvezel


Aansluiting van appartementsgebouwen in een glasvezelzone (“Fiber-to-the-Home”)

Reageer