Skip to main content
Het Proximus Team

Het Proximus Team 17 minuten geleden

Dag Linda_039

Dit als antwoord had van proximus

Momenteel zijn hiervoor dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst (40640443)

Mijn collega zal je hiervoor nog contacteren.



Alvast de excuses voor het wachten



Met vriendelijke groeten

Koen





mijn antwoord linda_039 3 minuten geleden

Ja dat is niets nieuws hoor dat u mij verteld die dossiers zijn al lang lopende hoelang moeten wij nog wachten, het gaat maar voort dat is nu al meer dan een maand. Iedere keer nieuwe dossiers die dan niet worden afgewerkt.
Graag de juiste persoon met een oplossing!!!!!!!!!!!! Ik zou dit graag opgelost zien en zo vlug mogelijk ik ben dat paraplusysteem meer dan beu!
Ik ben een manager van een klein bedrijfje. Mijn Gsm is stuk en ik wil dringend een nieuwe bestellen omdat ik geen deftig gesprek meer kan voeren. Daarnaast wil ik ook een aanpasssing aanvragen van mijn abonnement. Ik kan dit niet in een winkel doen zegt men via de telefoon, omdat ik een zakelijke klant ben ? Ik wordt doorverwezen naar de telefonische klantendienst voor bedrijven. Hier kan men mij niet helpen omdat ik de naam van mijn accountverantwoordelijke niet ken(nooit geweten) en ik geen recht heb om zelf veranderingen aan te vragen. (volgens mijn telefoonnummer)

Dat recht zou bij ons moederbedrijf zitten (maar deze hebben dat al meermaals gemeld dat ik onafhankelijk opereer)....



Ondertussen kon ik wel 4 bestellingen voor abonnementen plaatsen meer dan een jaar geleden op eigen naam ?????

De aanbieding (promotie) loopt tot 31/12 en ik ben bijna niet bereikbaar voor mijn klanten of collega's...wat nu ?

En inderdaad...mailen kan niet...dan zou ik eerdere correspondentie in bijlage kunnen meesturen ter staving van mijn account.....

Om gek van te worden...

Klantnummers: 618727952 en 30802637 en dossiernummer aangemaakt deze ochtend 40667427
Inderdaad...hopeloos... en ergerlijk. Ik ben een manager van een klein bedrijfje. Mijn Gsm is stuk en ik wil dringend een nieuwe bestellen omdat ik geen deftig gesprek meer kan voeren. Daarnaast wil ik ook een aanpasssing aanvragen van mijn abonnement. Ik kan dit niet in een winkel doen zegt men via de telefoon, omdat ik een zakelijke klant ben ? Ik wordt doorverwezen naar de telefonische klantendienst voor bedrijven. Hier kan men mij niet helpen omdat ik de naam van mijn accountverantwoordelijke niet ken(nooit geweten) en ik geen recht heb om zelf veranderingen aan te vragen. (volgens mijn telefoonnummer)

Dat recht zou bij ons moederbedrijf zitten (maar deze hebben dat al meermaals gemeld dat ik onafhankelijk opereer)....



Ondertussen kon ik wel 4 bestellingen voor abonnementen plaatsen meer dan een jaar geleden op eigen naam ?????

De aanbieding (promotie) loopt tot 31/12 en ik ben bijna niet bereikbaar voor mijn klanten of collega's...wat nu ?

En inderdaad...mailen kan niet...dan zou ik eerdere correspondentie in bijlage kunnen meesturen ter staving van mijn account.....

Om gek van te worden...

Heeeeeel graag een oplossing !!!!!
Reclame maken ja en mensen laten intekenen voor iets nieuws maar iets oplossen voor vaste klanten dat staat niet in hun beleid !!!!
Dag sbon,



Alvast de excuses hiervoor.



Ik heb meteen gevraagd dat een collega je contacteert om je verder te helpen.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer