Hedenmorgen bleek mijn decoder stuk (geen licht meer). Procedure gevolgd per telefoon, ook alles eens gereset. Resultaat: decoder stuk. Storingsnummer gekregen en onmiddellijk naar belgacom winkel in Gent gereden met de oude decoder en een factuur. Onmiddellijk nieuwe decoder gekregen en geïnstalleerd. Pluim dus voor Belgacom. Op minder dan 2 uren geholpen. Beeld perfect.
Probleempje: met de HDMI kabel heb ik geen geluid, met de scart kabel wel. Wat doe ik verkeerd. Ik heb de afstandsbediening ook geprogrammeerd dat ik er mijn TV mee kan bedienen. Heb ook al andere hdmi kabels geprobeerd , maar dat helpt niet. Kan iemand mij een hint geven, want waarschijnlijk doe ik iets verkeerd.
Voor de rest ... hoed af voor Belgacom. Zeer goed geholpen en vriendelijke dame op de Kouter in Gent. En dit allemaal op een maandagmorgen...
dank bij voorbaat.
Bladzijde 1 / 1
beste
veel kan je eigenlijk niet verkeerd doen, vrees ik....
wat je nog eens kan proberen is de decoder terug naar de fabriekinstellingen brengen... misschien dat er iets foutliep met het installaren van de firmwaren
voor een Belgacom V4-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"
tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.
indien dat niet helpt vrees ik dat je terug naar technische dienst zal moeten bellen
mvg
veel kan je eigenlijk niet verkeerd doen, vrees ik....
wat je nog eens kan proberen is de decoder terug naar de fabriekinstellingen brengen... misschien dat er iets foutliep met het installaren van de firmwaren
voor een Belgacom V4-decoder
trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"
tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.
indien dat niet helpt vrees ik dat je terug naar technische dienst zal moeten bellen
mvg
Bedankt voor je reactie Xenne. Ik heb daarjuist alles nog eens rustig bekeken en uit- en in- geplugd, opnieuw opgestart en alles blijkt nu OK. Waarschijnlijk zat er toch een kabeltje niet goed.
Al bij al een positieve ervaring met Belgacom service vandaag en ook op dit forum. Mag ook wel eens gezegd worden als ik lees hoe men hier soms te keer gaat.
groeten,
Egide
Al bij al een positieve ervaring met Belgacom service vandaag en ook op dit forum. Mag ook wel eens gezegd worden als ik lees hoe men hier soms te keer gaat.
groeten,
Egide
Inderdaad black rider, en dan beseffen die nog niet dat ze zo te keer gaan tegen iemand die belangeloos op dit forum wilt hulp bieden!
In ieder geval bedankt voor de positieve noot.
In ieder geval bedankt voor de positieve noot.
Cool! Eens een bedankje voor iemand die iemand helpt!
Is in een ander topic wel anders..... 😞
Is in een ander topic wel anders..... 😞
Beste black rider,
Moest u nog problemen ondervinden, aarzel dan niet om ons te contacteren.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Moest u nog problemen ondervinden, aarzel dan niet om ons te contacteren.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.