beste proximus,
als jaren klant bij jullie ben ik steeds meer teleurgesteld met jullie diensten.
vrijdag een hele dag zonder tv internet wegens jullie uitleg onderhoudswerken.
vandaag gezellig met vrienden een film kijken en ja hoor gedurig geen signaal.
dus is bij mij de vraag brengen jullie wel een goed product op de markt????
en u hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt, ben een kei in IT;
maar ja als jullie systeem niet werkt kan ik ook geen stap vooruit.
dus heren van proximus geef mij eens een goed antwoord waarom er storingen zijn.
misschien overweeg ik dan nog klant te blijven.
met vriendelijke groeten
philip
Bladzijde 1 / 1
Dag Philip,
Ik zie tot op de modem zelf een goede verbinding. Werk je draadloos tussen modem en decoder?
Mvg,
OdB
Ik zie tot op de modem zelf een goede verbinding. Werk je draadloos tussen modem en decoder?
Mvg,
OdB
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.