Gestopte opnames

  • 18 February 2017
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Mijn voor geprogrammeerde opnames worden ineens weer niet meer opgenomen, ik heb jullie hier al over geschreven maar het probleem blijft zich voortdoen.
Ik ben sinds december met alles bij jullie en heb al van voor de aansluiting enkel problemen gehad.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Gary, alvast mijn excuses hiervoor. Kan je me vertellen welke opnames er niet worden opgenomen? Heb je toevallig enkele voorbeelden? Dan kijk ik dit even voor je na. Ik kan je alvast meedelen dat onze TV Ingenieurs druk bezig zijn onze TV software te optimaliseren om dergelijke problemen te verhelpen. Ik verwacht spoedig een nieuwe update. Voorlopig heb ik nog volgende tip:

Tip! Probeer zo weinig mogelijk je huidige planning te wijzigen. Gebruik de optie 'heel de serie verwijderen' bij je planning niet. Probeer je opnames individueel te verwijderen of zelfs te laten staan. Alle netwerkopnames worden na 60 dagen automatisch verwijderd. Van opslagcapaciteit moet je niet meteen wakker liggen. Mijn excuses voor de hinder. Onze TV Ingenieurs werken aan een oplossing welke spoedig zal volgen.
Dag Thomas,

Dit zijn dagelijkse programma's op verschillende zenders en de optie 'heel de serie verwijderen' heb ik gisteren voor de eerste keer gebruikt om dan terug heel de serie te programmeren.

Het voordeel van voor geprogrammeerde opnames is dat je deze normaal nooit hoeft te wijzigen.
hier sinds begin december ook zelfde probleem. blijft zich voordoen. Iedere dag minstens wel 1 opname die niet gebeurt. gelukkig dat de meeste zenders via hun site nog series aanbieden maar de recorderfunctie van proximustv is momenteel niet zo veel waard. (zeker al meer dan 30 telefoons naar klantendienst)
momenteel kan er niets worden aan gedaan en momenteel is er nog geen informatie over een eventuele update namelijk wanneer het probleem verholpen is.
momenteel dus bijna 3 maand ...

Reageer