Reeds 10 jaar heb ik mijn zelfde mobiel tel. geregistreerd bij Proximus. .nu blijkt dat Orange mijn nr aan een nieuwe Orange klant heeft toegekend . We zitten beiden dus op hetzelfde nr. een onhoudbare situatie . Duidelijk is wel dat Orange in de fout is gegaan. Maar wat blijkt als ik deze klacht meldt bij mijn provider Proximus : Ze adviseren mij contact op te nemen met Orange !!!!! Betaal ik hiervoor mijn Tutimus abonement? Hoe komt dit ooit in orde ? en wanneer ?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
De CRDC databank geeft aan aan welke operator (op dit ogenblik) het betrokken nr is toegewezen
Indien Px best a) zelf Orange per aangetekend schrijven in gebreke stellen en b) ook per aangetekend schrijven Px aanmanen stappen te ondernemen; telkens een max. termijn voor antwoord & oplossing elf naar voor schuiven
Indien aan bovenstaande niet - binnen bepaalde tijd - voldaan wordt naar ombudsdienst telecom stappen
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
De CRDC databank geeft aan aan welke operator (op dit ogenblik) het betrokken nr is toegewezen
Indien Px best a) zelf Orange per aangetekend schrijven in gebreke stellen en b) ook per aangetekend schrijven Px aanmanen stappen te ondernemen; telkens een max. termijn voor antwoord & oplossing elf naar voor schuiven
Indien aan bovenstaande niet - binnen bepaalde tijd - voldaan wordt naar ombudsdienst telecom stappen
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.