Beantwoord

Geraakt niet opgelost

  • 21 April 2016
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Hallo hier vanessa,wij zijn trouwe klant bij proximus,maar ik twijfel of dit nu nog langer het geval zal zijn,ik heb een probleem die al langer dan 3 maanden aansleept ik ben van de hak op de tak gestuurd wie overkwam dit nog en wat doe ik het best,in dit call center weten ze iedere keer iets anders
icon

Beste antwoord door KoenN 22 April 2016, 14:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Over welk probleem gaat het eigenlijk?
Ik heb een klantnr met alle diensten:mobiel abonnementen 3x,tv intrrnet vast telefoon,betaal iedere maand rond de 270 euro,ik heb in nov een nieuw abo voor de iphone aangegaan met een abo van 65 euro,ik vroeg in de winkel kan dit met hetzelfde nr dit kon niet nieuw nr dus,het kon wel op dezelfde factuur komen,niet dus,nu mijn ene factuur van alles krijg ik,maar deze laatste ontvang ik geen facturen,alsook een mobiel nr,dat al niet meer word gebruikt sinds nov.dus 7 maand aan 25 euro geld smijt weg,maar das niet mijn grootste probleem het zit zo:de gsm van mijn zoon werd afgesloten en direct op pay en co gezet ik belde om te weten wat er was,ik moest direct 230,50 euro betalen gingen ze direct activeren,werd nie gebeurt na 2 weken beginnen bellen het geld vonden ze niet meer na 2 maand zoeken vonden ze het terug op mijn ander klantenne ik zat met een teveel aan betalingen ten eerste is het simpel van het gewoon over te zetten toch dat alles opgelost is,maar nee na nog een tijd toch gebeurt,ik ging terug naar de winkel omdat het nog niet geactiveerd was weeral een maand voorbij ze hebben het direct geactiveerd,ik moest wel nog rond de 60 betalen vertelden ze me,het juiste bedrag kreeg ik niet te horen alsook na 20 telefoontjes en 10 verschillende antwoorden belde ik terug intussen had ik creditnotas gekregen ze verstondenhet niet aan de telefoon terug na de winkel ik zou nu wachtenvan iets te betalen zeggen ze tot u het antwoord op de klacht krijgt resultaat weer abo afgesloten teruggebeld,ik moest nu direct 141 euro bet.ging terug geactiveerd worden,heb direct gestort nadat ze mij ref en nr gegeven hadden,nu na : dagennog niet gesctiveerd keek naar mijn proximus hebben ze het wel weer niet op mijn ander klantnr gezet,echt ik ben het beu
Reputatie 6
Badge +2
Zou je niet beter naar de ombudsman stappen want Proximus heeft zo te horen een ferm potje van gemaakt, een mens krijgt noch kop noch staart aan, amai wat een warboel is me dat zeg, raak daar maar eens aan uit.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Vannu37

Alvast de excuses.

Je kan best contact opnemen met onze dienst zodat alles kan bekeken worden en rechtgezet.

Dit kan steeds via www.proximus.be/contact of het gratis nummer 0800/22800.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer