Skip to main content
Hallo,

Ik neem elke week Dieren in Nesten op, op één. Ik doe dat via de zogenaamde 'geplande serieopname', wat wil zeggen dat elke aflevering elke week automatisch wordt opgenomen.'

Ik had nog zo'n 3-tal afleveringen te zien van de voorbije week, en ging daar gisterenavond aan beginnen. Bleek dat geen enkele aflevering terug te vinden heb in de PVR lijst, terwijl ik wel degelijk elke week check of de geplande opname effectief gepland staat. Zo heb ik ook gezien dat de volgende opname (die van komende zaterdag 4 februari), wel degelijk gepland staat.

Het neemt ook telkens daadwerkelijk op, want als ik dan ondertussen naar een ander programma kijk, zie ik dat het rode lampje brandt.

Hoe komt het dat de opgenomen afleveringen verdwijnen, of überhaupt niet in de PVR lijst terechtkomen?

Achteraf heb ik gechecked of de afleveringen te bekijken zijn via ooit gemist, helaas kan je zo maar 1 aflevering bekijken, de andere zijn al verwijderd.

Maar, sowieso ga ik er niet voor betalen (al is het maar een euro) - als ik betaal voor TV Comfort, wil ik niet achteraf nog opleggen omdat TV Comfort niet werkt naar behoren.

Heeft iemand dit nog voorgehad?

Thx,

Dolledomi

Probeer eens een Factory reset van je decoder:

Reset van BGC-decoder:

Het spannigsloos zetten van het toestel en na ongeveer 20 seconden spanning terug opzetten.

Bijkomende Opmerkingen:

♦ Bij reset wordt de firware-versie gecheckt,

als er nieuwe is zal hij zichzelf updaten.

Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.

De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,

de laatste firmware wordt effectief opgehaald.

Als de decoder op 0:IP blijft hangen heb je geen verbinding met het TV-netwerk,

en dan is een factory reset van de modem (bbox) altijd aangewezen.Ook als je error 300 krijgt is een modem-reset of modem-factory-reset aangewezen

error 300 kan je o.a. krijgen bij torrent downloads, want

de BBOX2 ondersteunt maar 50 connecties !

Waarschijnlijk een softwareprobleem. Er wordt niks gewist van de harde schijf.

Bedankt sinjoor72,

Dat ga ik vanavond meteen eens proberen.

Zal je laten weten of het helpt !

Groetjes,

Dolledomi

Reageer