Geplande opnames worden regelmatig niet opgenomen

  • 11 January 2017
  • 48 reacties
  • 3305 Bekeken


Toon eerste bericht

48 reacties

Beste,
voor vandaag stond Agimo's en de Mol gepland voor opname. Ik had dit nog extra nagekeken en bij beide stond in de tv-gids een ronde bol. Amigo's is wel opgenomen, de Mol niet... Kan de opname van de Mol er bij gezet worden? Wat kan ik doen om dit te voorkomen?
Reputatie 7
Badge +6
Gert, ik heb de planning van De Mol verwijderd en de aflevering van gisteren hersteld. Zet je maar schrap in de zetel want het is een spannende aflevering! (Je zal De Mol wel opnieuw moeten plannen tussen je opnames.)

Tip. Probeer zo weinig mogelijk je huidige planning te wijzigen. Gebruik de optie 'heel de serie verwijderen' bij je planning niet. Probeer je opnames individueel te verwijderen of zelfs te laten staan. Alle netwerkopnames worden na 60 dagen automatisch verwijderd. Van opslagcapaciteit moet je niet meteen wakker liggen. Mijn excuses voor de hinder. Onze TV Ingenieurs werken aan een oplossing welke spoedig zal volgen.
hallo, zou er iemand aub de voorlaatste aflevering van Jordskott op Canvas bij mijn account kunnen plaatsen. Dit zou aflevering 11 moeten zijn. Aflevering 12 van vrijdag 17 maart heb ik. Alleszins van harte bedankt !
Reputatie 7
Badge +4
Dag Roel, ik heb de aflevering toegevoegd voor jou.

Mvg,Robrecht
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb ook regelmatig problemen, vooral bij serieopnames. Ik denk dat ik vanaf nu gewoon alles manueel ga opnemen.
Ik had Jordskott (Canvas) in serieopname gezet, was dit weekend beginnen kijken, en na aflevering 1 en 2 gezien dat ik enkel nog de laatste aflevering staan had, en niets van daartussen. Handig...
Reputatie 7
Badge +4
Evy, ik heb de problemen die je hebt met de serie opname van Jordskott doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord van hun krijg laat ik je hier iets weten.
Beste, ik heb vorige week De Mol opnieuw ingegeven voor serie opnamen alhoewel toen reeds een bolletje stond bij de aflevering van gisteren. De opname is gisteren weer niet gebeurt... 😞 Ik heb de opname van 23u45 ook ingesteld, deze is wel opgenomen (nog gauw nagekeken deze morgen). Ik veronderstel dat de aflevering van 23u45 een herhaling is?
Ik wis verder zo weinig mogelijk afleveringen, maar dit is wel behoorlijk onoverzichtelijk op den duur...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Gert,

Dat is inderdaad een herhaling. van de aflevering van 's avonds.

Mvg,

OdB
Beste support medewerkers, Zou er iemand aub the Walking Dead op FOX van gisterenavond bij mijn account kunnen toevoegen ? Waarvoor dank !
Reputatie 7
Badge +4
Done
Reputatie 5
Badge +4
Dag Evy_01,

Ik heb ondertussen feedback gekregen van onze engineering en ze hebben de afleveringen opnieuw toegevoegd.

Met vriendelijke groeten,

AndyM

Het Proximus-team
Reputatie 3
Badge +1
Beste Andy,
Ondertussen ook gezien dat de afleveringen nu toch in de lijst staan, hartelijk dank hiervoor!
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan, veel kijkplezier !
Beste support medewerkers, Zou er iemand aub the Walking Dead op FOX van maandagavond 27/4 bij mijn account kunnen toevoegen ? Waarvoor dank !
en nog even ter check, want ik stel nu vast dat dit precies de enige serie is waar ik nu nog een probleem mee heb: kan ik nu het best de volledige opnameplanning annuleren en onmiddellijk terug instellen ? want voorlopig heb ik aan de planning ( die reeds een paar maanden oud is, namelijk sinds het begin van de reeks ) niets gewijzigd.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zag the walking dead niet bij je serieopnames staan, ik heb dat nu van hieruit toegevoegd en heb ook de aflevering van maandag er op gezet. Normaal zou je er geen problemen meer mee mogen hebben.
Ik kan met geen enkele mogelijkheid De Slimste Mens programmeren en opnemen. Alle andere reeksen wel, maar net dat ene programma niet. Staat wel aangeduid als zijnde geprogrammeerd, maar doet het niet.
Reputatie 7
Badge +1
Als ik meerdere programma's wil opnemen op een dag geeft hij aan dat er een conflict is. Weet ook waarom mij bewaartijd opnames staat onbeperkt. Als ik deze op 60 dagen zet is dit over. Kijk is of bij bewaar opnames of deze op onbeperkt of 60 dagen staat.
Dit is in geval je een decoder met harde schijf hebt want voor v5 compact zal je dit niet voor hebben (conflict op server opnames) en dan zou ik proberen om een herstart te doen van de decoder of het daarna wel lukt.
Reputatie 7
Badge +4
hugokeg Ik heb de serie toegevoegd, kan je eens kijken of alles staat zoals het hoort nu?
Reputatie 7
Badge +1
Dit is in geval je een decoder met harde schijf hebt want voor v5 compact zal je dit niet voor hebben (conflict op server opnames) en dan zou ik proberen om een herstart te doen van de decoder of het daarna wel lukt.
Heb een decoder met harde schijf. Herstart maakt niets uit. Als ik de bewaartijd op 60 dagen zet is het goed. Op een compact staat deze dan ook op 60 dagen of kun je de bewaartijd ook aanpassen naar onbeperkt.
Ik had het over eens herstarten van een compact decoder in geval TS er ene heeft natuurlijk, want werd niet opgegeven, en inderdaad soms lukt dit ook niet altijd maar soms wel en als het niet lukt moet je ze laten terugzetten door iemand van Prox en hopen dat al die opname miserie ooit eens uit de wereld verdwenen is 😉
hugokeg Ik heb de serie toegevoegd, kan je eens kijken of alles staat zoals het hoort nu?

opgelost. De serie is toegevoegd. Ik ga er van uit dat de verdere uitzendingen ook zullen opgenomen worden?
Reputatie 7
Badge +4
dit zou inderdaad zonder problemen moeten gebeuren.
indien er toch een probleem optreedt mag je ons altijd contacteren

Reageer