Skip to main content
Hallo, wie kan mij helpen?

Hoewel de afleveringen van Grey's Anatomy in het opname-overzicht staan, worden ze toch niet opgenomen.

- serieopname annuleren: lukt niet

- opname annuleren: lukt niet

- decoder al volledig gereset: geen oplossing

Het gaat om 2 verschillende opnames: eentje gaat elke dat dag door tussen 18 en 19 uur op Vijftv, eentje slechts wekelijks (nieuw seizoen) op dinsdag omstreeks 20.30 uur.



Graag uw hulp.
Dag Delphine,



Kan je je telefoon of klantnummer even doorsturen via privé bericht naar het Proximus team? Ik kijk het voor je na.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Mvg,



Kim
verstuurd
Ik heb het gezien, zoals ook via privé bericht geantwoord zou het nu moeten opgelost zijn.
Beste



spijtig genoeg is het probleem toch nog niet opgelost. Ik kreeg idd een lijst met alle voorbij afleveringen maar opnames lukken nog steeds niet.

Hoewel de opname bij de 'geplande opnames' staat, verdwijnt die daar op het moment dat de opname zou moeten starten, maar wordt de opname niet uitgevoerd.

Er wordt ook een conflict aangegeven met 'Familie' (dit programma start anderhalf uur later!), maar het conflict valt ook niet op te lossen.

Is het mogelijk om al mijn geplande opnames eens te wissen? Dan stel ik alles eens opnieuw in.

Alvast bedankt voor uw moeite!
Dag Delphine, ik heb familie zelf eens verwijderd en terug ingepland. Kan je eens kijken of het nu wel goed staat ?



Ook voor Grey's anatomy heb ik de zelfde aanpassing uitgevoerd.



Mvg, Robrecht
Beste

het probleem blijft bestaan: geplande opnames worden niet uitgevoerd...
Gebruik je de optie alle afleveringen wissen ? Mvg,Robrecht
Beste

hoe kan ik afleveringen wissen als de opnames niet gebeuren? Er valt niks te wissen...
Met welke opnames heb je nog problemen ? Mvg,Robrecht

Reageer