Generation Connect - 20€ herlaadkaart

  • 20 August 2013
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken


Ben aan het overwegen om mijn abbonement stop te zetten van Proximus.

Bellen doe ik eigenlijk niet zoveel.



Nu heb ik deze formule gezien op hun website doe mij wel aanspreekt :



Generation Connect 20 met herlaadkaart.



Dus niet iedere maand automatisch.



Wie heeft deze formule ook en kan mij zeggen :

Hoelang kan ik met deze formule gebruik maken van die 2GB mobiel internet? 1 maand en dan dienen te herladen voor opnieuw 20€.

Hoelang kan ik gebruik blijven maken van het onbeperkt sms'en? 1 maand en dan dienen te herladen voor opnieuw 20€.



Of kan ik gewoon met die 20€ bij wijze van spreken gebruik maken tot die op is (bijv 6 maand) ? En terwijl nog gebruik dus blijven maken van 3G en het onbeperk sms'en?

2 reacties

Beste Klant,

Bij elke
herlaadbeurt van minstens € 20 krijgt U :

  • - onbeperkt aantal sms’en (= 10 000) ATAN nationaal (niet beperkt tot max. 165 sms’en/dag);
  • - 2 GB voor Internet on GSM nationaal;
  • - 10 MB voor dataverbruik in roaming in 28 Europese landen: Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.
  • U bent niet verplicht om binnen de x-aantal dagen te herladen om de bonus te ontvangen.
  • Bij een herlaadbeurt van minder dan € 20 wordt de bonus niet toegekend.
  • De nationale voordelen blijven 36 dagen geldig, zelfs als u in tussentijd een herlading doet voor minder dan € 20.
  • Het voordeel 10 MB voor dataverbruik in roaming heeft een ongelimiteerde geldigheid en kan opgespaard worden tot maximum 100 MB. Als u de limiet van 100 MB bereikt heeft, zal hij bij een volgende herlading geen 10 MB ontvangen.
Beste Sven,

10 MB EU data is inderdaad enkel voor Automatic Reload van toepassing.
Uw nationale bonussen blijven 36 geldig.

Mvg Eva

Reageer