Geluid VijfTV licht gestoord

  • 1 June 2011
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

Beste,

Probleem

Reeds een tijdje merk ik dat het geluid van VijfTV licht gestoord is (enkel VijfTV voorzover ik weet). Het is alsof je hoge compressie of zelfs saturatie hoort in het geluid. Zeer vervelend voor gevoelige oren.

Geluid wordt via HDMI doorgegeven aan m'n Onkyo TX-NR609 receiver.

Online formulier

Ik probeerde de technische dienst te raadplegen via online formulier (niet dringend) maar kreeg volgend antwoord:











Reactie (Tom, Technical Support) 01/06/2011 10:50 AM
Geachte Heer,

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en danken u daarvoor.

Gezien de aard van uw probleem, kan u best telefonisch contact met ons opnemen via het gratis nummer 0800 22 700, van maandag tot zondag van 8 tot 22 uur voor verdere analyse. Onze medewerkers staan steeds tot uw dienst om u zo efficiënt mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Telefonisch contact

Contact opgenomen met bovenvermeld nummer. Daar kreeg ik te horen dat er waarschijnlijk een probleem is bij VijfTV en dat ze daar niks aan kunnen doen (ook niet probleem naar hoger support niveau doorgeven). Men raadde mij aan hier (op het forum) misschien iets te posten.


Alvast bedankt voor het bekijken/oplossen van dit probleem.

Mvg,
Jean.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Heb een identiek probleem op Anne...
Ik heb in ieder geval dat probleem niet !
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb die storing bij VijfTV wel en dat is al bijna een jaar zo. Je hoort het vooral als er gepraat wordt. Ik had dit al op het oude forum gemeld, maar er kwam toen geen reactie van Belgacom op.

Mvg

Reageer