geluid valt weg

  • 23 December 2011
  • 7 reacties
  • 1218 Bekeken

Badge +1
hallo

Sedert gisteren heb ik soms geen geluid meer op TV. Ik verzet van zender bv naar één dan zie ik beeld maar is er geen geluid. Ik verzet terug van zender en heb soms dan terug geluid. Keer ik trg naar de eerste zender dan heb ik soms ook terug geluid maar soms ook niet na een tijdje wachten heb ik dan terug geluidmaar als ik dan terug verzet van zender begint het probleem terug. Dus als ik geluid heb op de zender blijft het geluid. Maar als ik verzet van zender begint het probleem opnieuw. Dit probleem doet zich voor vanaf we de decoder aanzetten. Dit is zo bi de drie tv's die we hebben. Gisteren was ik ook aan het kijken naar één van mijn tv's en die begon spontaan terug opnieuw op te starten het was precies of ik hem uit het stopcontact gehaald had en het er terug in gestoken had. Vreemd was dit. Heeft iemand daar een oplossing voor?

mvg

7 reacties

wat zegt de lijntest als je naar 0800 22 700 gebeld hebt, zeggen ze dat alles in orde is ?
Badge +1
geen idee nog niet gedaan
Ik heb ook zo een onderbreking bijna 1 keer per dag dit gedurende minuut ongeveer.

Is al een jaar zo en andere zender heeft het ook dan.

na die minuut kan ik dan weer wel terug spoelen en dan wel dat stuk met geluid herbekijken.
Je kan veel van die probleempjes oplossen door het resetten van de toestellen en als dit niet help door factoryreset als een gewone reset niet helpt voor meer over dit kan je de linken vinden hier op mijn blog
@ Maya de blij

Ik weet niet wat de oorzaak van je probleem is maar.

"na die minuut kan ik dan weer wel terug spoelen en dan wel dat stuk met geluid herbekijken."

Hiermee geef je zelf aan dat het tv signaal van Belgacom goed tot in je decoder aankomt.Want het is wel goed opgeslagen in de buffer van de decoder.

Mvg Jerom


Badge +1
Bij mij is dit alles opgelost. Ik heb daar niets voor gedaan. Ik heb dit een paar dagen gehad en dit is vanzelf weer weggegaan.
Heb kabels al anders gestoken en ook in begin scart door hdmi vervangen.

Met momenten is het een week niet en soms dan weer 4keer op een avond.

Bijna altijd 1 minuut.

Zou het tv zijn da zou wel raar zijn want was nieuwe...

Mja soms vervelend ma ben het nu toch al meer dan jaar gewent.

Maar moest iemand het al eens voor gehad heeft en oplossing kent mag altijd reageren!


than-x-

Reageer