Skip to main content
Iedereen kent het wel, die Pokémon Go hype. Ik moet toegeven dat ik er ook aan deelneem, en daarom was ik ook wel blij toen Proximus besloot dat we tot eind oktober gratis data hiervoor kregen. Ik heb nu een probleem eigenlijk. Sinds een paar weken heb ik een nieuwe iPhone 5s gekocht, nog een beetje wennen dus (had daarvoor een Samsung). Ik heb geen idee wat ik fout doe, maar bij de instellingen van mijn mobiele data staat alles uitgeschakeld, op Pokémon Go na.

Sinds ik die 'gratis' mobiele data heb voor Pokémon Go, gaat mijn geld (Pay&Go) echt óntzettend vlug weg. 25 euro gaat amper een week mee. Ik weet dat Proximus altijd op het moment zelf een sms stuurt waarin staat dat je nog maar 50 cent enzo hebt, wel, ik kreeg zo'n sms toen ik al 3 uur lag te slapen. Wanneer ik mijn gsm dus niet gebruikte. Mijn wifi en mobiele data stonden daar uit, dus ik heb geen idee hoe dit kan.

Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben of weet er iemand wat ik fout doe? Ik raak dit stilaan toch echt beu...

Groetjes
Het geld zal voortaan nog sneller weg zijn, Proximus heeft zojuist medegedeeld dat voor Pay & Go klanten die Pokemon niet meer gratis zal zijn, enkel voor degenen die met een abonnement werken zal die Pokemon nog gratis zijn.
Het geld zal voortaan nog sneller weg zijn, Proximus heeft zojuist medegedeeld dat voor Pay & Go klanten die Pokemon niet meer gratis zal zijn, enkel voor degenen die met een abonnement werken zal die Pokemon nog gratis zijn.

Dat klopt inderdaad, we zijn daartoe genoodzaakt:

https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/pokemon-go-35163?postid=555402
De vraag die ik mij daarbij stel is: moeten de mensen daarvoor dan opdraaien,

want er zulle er nog velen zijn die denken dat het met prepaid gratis is, niet iedereen leest alles op het forum, Facebook, twitter enz......??

want er zulle er nog velen zijn die denken dat het met prepaid gratis is, niet iedereen leest alles op het forum, Facebook, twitter enz......??

Proximus moet dan maar een SMS versturen naar die die Pay & Go klanten om hen op de hoogte te brengen dat het niet meer gratis zal zijn, desnoods ook met een e-mail.

Proximus moet dan maar een SMS versturen naar die die Pay & Go klanten om hen op de hoogte te brengen dat het niet meer gratis zal zijn, desnoods ook met een e-mail.

Het is inderdaad de bedoeling dat de betrokken klanten een SMS krijgen. We kunnen allicht niet iedereen bereiken, daarom vonden wij het nuttig om zoveel mogelijk kanalen te gebruiken, waaronder dit forum.
Dat doen ze dan toch best zo vlug mogelijk, maar ondertussen zullen er toch al van het leer hebben!

Reageer