Ik betaalde ooit, 100 euro dacht ik, voor een BBox 3 modem. Nu dit contract afloopt eist men de gehuurde goederen terug. Of was die 100 euro een extra kost bovenop de huur?
Bladzijde 1 / 1
't is te zien hoelang dit al geleden is want vroeger kon je een bbox3 kopen maar dat is nu al een tijd niet meer mogelijk.
@ Martin: ik heb er in elk geval 100 euro voor op tafel moeten leggen.
stel misschien best ook eens de vraag aan het proximus team zodat ze dit verder kunnen checken.
een privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
een privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Hartelijk dank voor de tip. In de communicatie staat er niet vermeld over welke BBox het gaat. Kortom, het zou ook nog over de BBox 2 kunnen gaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.