Skip to main content
Een film huren lukt zoder problemen,zodra het bedrag van uw rekening afgaat en de film zou moeten beginnen krijg ik enkel een zwart scherm te zien.Herstarten van b-box en decoder helpt niet.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

internet,telefoon,tv alles werkt perfect.

Indien het herstarten van de bbox2 en de decoder niet helpt, bel dan naar het nummer 0800/22700 voor verdere hulp en informatie.

Ik heb een kaart ontvangen voor een geschenk voor verjaarda. Ik moest op internet kijken wat mijn cadeau was, maar ben de kaart verloren. Hoe kom ik nu ar ik eventueel recht op had ?

ALs je de kaart verloren hebt, dan is dan wel een probleem. Misschien kan je via de klantendienst hieromtrent meer informatie bekomen maar ik betwijfel of je een nieuwe kaart zal ontvangen. Dus het best is om je kaart terug te vinden om te weten te komen waar je eventueel recht op zou kunnen hebben.

Een kaart is zoals een waardebon, als je die verliest....

Je hebt al een herstart geprobeerd(veronderstel dat je daarmee bedoelt stekker eruit en er terug in) maar heb je ook al een factory reset geprobeerd? Hier vind je hoe dit moet voor je decoder. Als dit nog geen veranderingen brengt zou ik eens een factory reset van je bbox proberen.

Reageer