Skip to main content
Heb gisteren film gehuurd, deze wil niet starten, de trailer kunnen we wel bekijken, maar de film zelf ..... een ogeblik geduld..... en ... NIETS.



voila 3,99 voor Belgacom...... en ik niets

Gewoon contact opnemen met 0800 22 700 en deze worden zonder problemen gecrediteerd.


contact opnemen, eerst computer, nummer ingeven, probleem en dan ..... gedaan (gesloten)



Wat een service


Op de 0800 22 700? Geen idee of die vandaag (feestdag!) werken.

Verwacht je nu echt een 24/7 service voor een film die je niet kan bekijken en gewoon gecrediteerd moet worden??? Whoops!






ze zijn vandaag niet bereikbaar, blijkbaar gelden er voor feestdagen nog andere regels dan voor een zondag. was bij vorige feestdag ook zo.





mvg


Voor creditering van een niet ontvangen film moet je niet op 0800 22700 zijn want dat is de technische dienst, maar wel op de klantendienst 0800 22800 de klantendienst en die zijn op werkdagen open vanaf 8u tot 18u30


Probeer het nog eens opnieuw op een ander moment. Je hebt 48 u om eenfilm te bekijken. Mogelijk dat het op een ander moment wel lukt en anders 080022800 bellen en laten crediteren of een mail sturen naar Belgacom via contact. Dan wordt je klacht op de achterliggende administratieve dienst behandeld (kan wel een tijdje duren eer je iets hoort).


Dag dominique 13948,



Als u de film niet binnen de 48u hebt kunnen bekijken neemt u contact met onze klantendienst op 0800 22 800.



Bij aanhoudende problemen bij het huren van films kunt u best onze technische dienst via 0800 22 700 contacteren.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer