Skip to main content
Eva,

Het geheugen van mijn decoder bleek vol (0% beschikbaar), maar toch bleef het rode lampje aan alsof er iets aan het opnemen was. Toen ik dat bewuste programma wou bekijken, kon ik enkel "verwijderen" kiezen. Ik ging dus aan de slag om alle programma's die ik niet meer wou bekijken te verwijderen, toch ging de opslagcapaciteit slechts van 0 naar 5%. Uiteindelijk heb ik alle programma's verwijderd, maar toch bleef de capaciteit hangen op 5%. Ik herstarte mijn decoder, maar nog steeds is de capaciteit 5% terwijl er dus geen programma's meer zijn opgenomen. Wat kan ik doen om de opslagcapaciteit opnieuw de hoogte in te krijgen? Ik vind dit probleem bijzonder vervelend omdat ik nu maar enkele programma's (2-3) kan opnemen en dan is het geheugen weer vol!!

beste

probeer misschien eens een factory reset van de decoder, indien dat niet helpt technische dienst contacteren op gratis nummer 0800 22 700

voor een Belgacom V3-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"

tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)

voor een Belgacom V4-decoder

trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)

Druk de volgende 3 knoppen tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"

tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren)

mvg

Reageer