Skip to main content
Ik ben tot begin december (zakelijke) klant van belgacom geweest, maar ik moest opzeggen omdat ik naar nederland ben gaan verhuizen. Nu was gezegd dat ik toch nog over de content kon beschikken die op mijn oude mailadres binnenkwam. Helaas blijkt dat nu niet mogelijk. Ik leid daardoor schade en bij navraag op de helpdesk word ik afgescheept. Jammer dat men niet zo klantvriendelijk is en probeert er zo vanaf te komen. Ik zou het sympathiek vinden als Belgacom met mij meedacht en toch een oplossing aanbiedt om bij mijn gegevens te komen. per slot van rekening zijn het wel mijn zakelijke en prive gegevens en valt het eigenlijk onder de Postwet dat die gegevens tot bij mij komen.



Met vriendelijke groeten,



Willem-Jan Vermulst ex-zaakvoerder Q3 co-actieve coaching bvba

Bij opzeg verlies je je mailadres en tevens toegang tot je mailbox. Vermoed zelfs dat dit zo in de voorwaarden staat.



Is voor alle providers zo. Dit kan enkel worden voorkomen door een eigen mailserver of een gmail/yahoo/xyz account aan te maken.



Er wordt op europees niveau momenteel wel gewerkt aan een mogelijkheid om mailadressen te behouden, net zoals dat kan voor telefoonnummers. Vrees helaas dat dit nog niet voor dadelijk is.



Misschien dat de BGC medewerkers hier actief een oplossing kunnen aanbieden, maar ik vrees ervoor.


beste



bovenstaand antwoord is correct



 groeten-muisje


Reageer