geen weergave proximus account
Reputatie 1
Hallo,
Bij mijn Proximus account krijg ik sinds enkele maanden steeds de melding 'Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.'
Kan dit nagekeken worden ajb?
A
Beste Eddy,
Momenteel ondervinden wij geen algemene problemen met onze E-services website. Dit kan door de lokale tijdelijke internet bestanden veroorzaakt worden. U kunt best even uw tijdeljke internet bestanden verwijderen en opnieuw proberen. Als dit geen oplossing biedt, gelieve ons uw gsm-nummer en logingegevens via privé bericht door te geven zodat de collega's van E-services team uw profiel kunnen nakijken.
Mvg Eva
Momenteel ondervinden wij geen algemene problemen met onze E-services website. Dit kan door de lokale tijdelijke internet bestanden veroorzaakt worden. U kunt best even uw tijdeljke internet bestanden verwijderen en opnieuw proberen. Als dit geen oplossing biedt, gelieve ons uw gsm-nummer en logingegevens via privé bericht door te geven zodat de collega's van E-services team uw profiel kunnen nakijken.
Mvg Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.