Ik heb een Bbox2 en sedert gisterenavond heb ik geen ontvangst op mijn TV. De verbinding van bbox naar TV geschiedt met zender ontvanger van belgacom. Op de zender brandt het middenste lampje niet en op mijn decoder verschijnt "0 : IP" terwijl het lamje pinkt bij "signal" en ik kan de decoder ook niet uitzetten. De bbox resetten en of alles van de stopcontacten loskoppelen gedurende lange tijd halen niets uit. Kabel naar zender is ok want bij inpluggen op het stroomnet branden alle lampjes voor enkele seconden, dan dooft het middenste. Ik merkte op dat af en toe dat middenste lamje toch oplicht gedurende een paar seconden maar dat is te kort om te kunnen checken wat het doet met de verbinding. Mijn TV staat in een ander ruimte. Wat kan ik zelf controlleren via het bbox adres http://192.168.1.1/ vooraleer ik de helpdesk ga lastigvallen?
Dank
Bladzijde 1 / 1
Toch maar gebeld naar de helpdesk want ik mis nog de finale met Clijsters......
Blijkt dat er op die Devolo's ook een resetknopje zit. Deze ingedrukt en alles verliep terug normaal na een tiental minuten.
Blijkt dat er op die Devolo's ook een resetknopje zit. Deze ingedrukt en alles verliep terug normaal na een tiental minuten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.