Zondag tijdens Parijs-Roubaix werd de TV verbinding verbroken: geen WiFi signaal op WiFi-bridge meer. Gelukkig via een lange netwerkkabel was verder kijken mogelijk en snelle oplossing.
Vandaag wil ik dit trachten op te lossen. Ik merk echter dat het WiFi V5- signaal niet meer tussen de beschikbare draadloze netwerkverbindingen staat.
Kan dit verholpen worden door de modem uit te schakelen en opnieuw te starten?
Of moet er een andere procedure gevolgd worden?
Bladzijde 1 / 1
Dag Argenteus, je kan eens een reboot proberen indien je dan nog een 5Ghz wifi ziet raden we je aan een reset van de modem te doen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Mvg, Robrecht
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Mvg, Robrecht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.