Beantwoord

Geen tv of internet

  • 22 November 2017
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Terwijl er in de straat rioleringswerken bezig waren ( deze zitten in de laatste fase ) hebben we 7 X zonder digitale tv en internet gezeten, in de proximus winkel alsook aan de telefoon krijg ik te horen dat we een schadevergoeding kunnen vragen via de klantendienst, makkelijk gezegd maar ik vind nergens een item terug die verwijst naar dit soort klachten dus gans deze site is er op gemaakt om enkel tevreden klanten te hebben of problemen waar weinig woorden aan verspild hoeven te worden.
Bij deze mensen van proximus, waar kan ik mijn aanvraag tot schadevergoeding indienen ??????
icon

Beste antwoord door AkiW 22 November 2017, 21:52

Bekijk origineel

2 reacties

Dat kun je inderdaad hier op het forum of anders indien er geen reactie moest komen dan kun je een privébericht sturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Beste, in uw geval, voorziet Proximus u een billijke vergoeding op uw komend factuur. Aangezien uw factuur nog niet is opgesteld, mag u ons gerust hiervoor terugcontacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft voor de vergoeding. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Aw

Reageer