sinds enige tijd kan ik geen tv gids meer raadplegen
nieuw probleem informatiebalk met de volgende onderwerpen help, televisie, op aanvraag, voor mij aanbevolen staat op het scherm en ik kan het niet meer verwijderen
@ jessie inderdaad de decoder rebooten**
enkel in geval dit niet alles oplost, dan een factory reset*** van de decoder uitvoeren
** reboot decoder : surf naar http://bgctv.skynetblogs.be/#resetbgcdec" rel="nofollow
*** factory reset decoder : surf naar http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec" rel="nofollow
enkel in geval dit niet alles oplost, dan een factory reset*** van de decoder uitvoeren
** reboot decoder : surf naar http://bgctv.skynetblogs.be/#resetbgcdec" rel="nofollow
*** factory reset decoder : surf naar http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec" rel="nofollow
Algemene info bij decoder problemen:
het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ? http://bgctv.skynetblogs.be/#procedurebijdecoderproblemen" rel="nofollow
en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt
zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen
en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,
daar zal men o.a. eventueel kunnen vaststellen indien omruilen nodig is.
Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ? http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
of ook je probleem beschrijven en opsturen kan via ? http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMDU3MTQ1Ny9zaWQvSk9paFFOYm0%3D" rel="nofollow
het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ? http://bgctv.skynetblogs.be/#procedurebijdecoderproblemen" rel="nofollow
en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt
zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen
en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,
daar zal men o.a. eventueel kunnen vaststellen indien omruilen nodig is.
Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ? http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
of ook je probleem beschrijven en opsturen kan via ? http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMDU3MTQ1Ny9zaWQvSk9paFFOYm0%3D" rel="nofollow
Als men de decoder opnieuw heeft opgestart en modem, heeft dit invloed op de DLM (internet profiel) of niet ???
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.