geen tv gids en informatiebalk wil niet meer weg

  • 19 February 2015
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

Badge
sinds enige tijd kan ik geen tv gids meer raadplegen


nieuw probleem informatiebalk met de volgende onderwerpen help, televisie, op aanvraag, voor mij aanbevolen staat op het scherm en ik kan het niet meer verwijderen

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Probeer eens de decoder te herstarten.
@ jessie inderdaad de decoder rebooten**

enkel in geval dit niet alles oplost, dan een factory reset*** van de decoder uitvoeren




** reboot decoder : surf naar http://bgctv.skynetblogs.be/#resetbgcdec" rel="nofollow



*** factory reset decoder : surf naar http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec" rel="nofollow
Algemene info bij decoder problemen:


het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ? http://bgctv.skynetblogs.be/#procedurebijdecoderproblemen" rel="nofollow

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,

daar zal men o.a. eventueel kunnen vaststellen indien omruilen nodig is.


Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ? http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of ook je probleem beschrijven en opsturen kan via ? http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMDU3MTQ1Ny9zaWQvSk9paFFOYm0%3D" rel="nofollow
Badge +4
Als men de decoder opnieuw heeft opgestart en modem, heeft dit invloed op de DLM (internet profiel) of niet ???
Nee want ik zet die iedere avond af , en ben nog nooit mijn DLM profiel verloren hierdoor.
Badge +4
Ja dan is dit nog goed, anders raak ik mss nooit van een 20 naar 30 op die manier, als men bij een restart van decoder & modem telkens opnieuw moet beginnen ;)

Reageer