Goedenavond allemaal.,
Gisterenavond deed internet het niet. Heb ik de stekker uit de witte doos getrokken.
Nu al de hele dag problemen met de tv. De witte doos van boven gehaald. En allemaal een keertje rond gegaan.
Maar helaas niets werkt. Het nummer gebeld maar ik ben geen stap verder.
Decorder geeft aan 0 IP.
Tig keer de stekkers eruit getrokken en erin gestoken. Internet werkt gelukkig weer op de normale manier.
Wie heeft een tip. Ga morgen naar de belgacom winkel.
(heb een idee dat de op de hulpdiensten maar weing weten. Dit vertelde de man van de winkel ook )
Bladzijde 1 / 1
Is je witte doos dus de B-box modem rechtstreeks verbonden met een utp netwerkkabel aan je decoder .
Elsa
Elsa
ik vermoed dat de "witte doos" een plc adapter is?
mvg
mvg
Ja of die witte doos is een plc maar dan waarschijnlijk voor zijn internet
Elsa
Gisterenavond deed internet het niet. Heb ik de stekker uit de witte doos getrokken.
Elsa
Ik praat zo want zo zeggen ze het op de hulpdiensten van Belgacom.
adapter van de tv en internet draadloos.
Maar gelukkig het probleem heb ik zelf weer aan de praat gekregen. Mensen probeer het zelf voordat je gaat bellen met de hulpdienst.
Ze sturen je terug naar de winkel zonder nummer. Maar het nummer heb je nodig !
En probeer je stekkers van je bbox zelf . Want dat zeggen ze ook verkeerd.
Hoop ze verlopig niet meer nodig te hebben. Dat ze deze mensen een fatsoenlijke opleiding geven en niet via een briefje af laten lezen.
FIjne dag
adapter van de tv en internet draadloos.
Maar gelukkig het probleem heb ik zelf weer aan de praat gekregen. Mensen probeer het zelf voordat je gaat bellen met de hulpdienst.
Ze sturen je terug naar de winkel zonder nummer. Maar het nummer heb je nodig !
En probeer je stekkers van je bbox zelf . Want dat zeggen ze ook verkeerd.
Hoop ze verlopig niet meer nodig te hebben. Dat ze deze mensen een fatsoenlijke opleiding geven en niet via een briefje af laten lezen.
FIjne dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.