Skip to main content
krijg geen toegang meer tot mijn mailbox @belgacom.net!!

vragen me om nieuw paswoord in te stellen...kom er niet uit

ben nog steeds klant bij proximus en is van 3 dagen geleden

dat ik er niet meer uitgeraak.
Om een nieuiw wachtwoord aan te vragen voor je @belgacom.net mailbox raad ik je aan even contact te nemen met het gratis nummer 0800 22 800. Aan de hand van een recente factuuir kan men vervolgens je een nieuw wachtwoord bezorgen.



Indien dit niet lukt kan je ook een privé bericht sturen naar Het Proximus Team zodat ik je daar verdere instructies kan geven.
Hey SamuelD,



Het zou ook leuk zijn voor anderen op het forum die hier vroeger ook al dergelijke vraag gesteld hebben om deze procedure te kennen om hun nieuw wachtwoord aan te vragen voor hun mailbox @belgacom.net
Martin, wij kunnen een nieuw paswoord voor een belgacom.net mailbox doorgeven via privé bericht indien het niet lukt via de normale procedure:



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html



Voor er zeker van te zijn of je wel degelijk de eigenaar bent van de mailbox stuur je best volgende gegevens via privé bericht door: klantnummer, activeringscode en factuur datum, voor meer info waar je deze kan vinden zie :



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html
Ok bedankt Samuel
Graag gedaan 🙂




hallo iedereen

heb de juffrouw 🤗 aan de lijn gehad en ze heeft mijn paswoord na het geven van al mijn factuurgegevens gereset 🤔 ...nieuw paswoord gegeven en ...alles oke , ben er op en nu maar lezen 623 berichten hoop dat er niet te veel belangrijke bijstaan 😉

hartelijk dank

Daniel

Reageer