Beantwoord

Geen toegang tot Home and Care


Reputatie 3
Badge +1
Proximus

ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen op de website van de Home control / Home and Care. Ik krijg steeds de volgende foutmelding



de login en password zijn correct. Het is de correcte website ( https://home.proximus.be/Login.aspx?Language=nl )

Kan er iemand van jullie het eens uitpluizen aub want via de 0800... lukt het langs geen kanten.


Alvast bedankt
Techno Turlinckx
icon

Beste antwoord door ThomasP 31 May 2016, 10:15

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Elsa, hoe contacteer je nu weer de medewerkers via een persoonlijk bericht?
Stuur privé bericht naar Het Proximus Team
Reputatie 3
Badge +1
Stuur privé bericht naar Het Proximus Team
Bedankt
Reputatie 3
Badge +1
Kan er iemand van de helpdesk mij aub eens helpen?
je kan ms ook beter via twitter te werk gaan of bellen naar 0800 22 800 😉
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb dit even nagekeken en getest met testlogin en ik geraak goed op de portaal. Kan je even opnieuw proberen? Eventueel met andere browser? Probeer ook even cookies te verwijderen. Indien dit nog steeds niet werkt, stuur me dan even je Home&Care login door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit even voor je na.
@Techno, Het zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar wat ik nu raar vind dat je als technieker dit via het forum moet afhandelen !?
Maar het zal zijn om ons iets bij te laten leren waarschijnlijk (lol)
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb dit even nagekeken en getest met testlogin en ik geraak goed op de portaal. Kan je even opnieuw proberen? Eventueel met andere browser? Probeer ook even cookies te verwijderen. Indien dit nog steeds niet werkt, stuur me dan even je Home&Care login door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit even voor je na.

Het lukt op 3 verschillende computers op verschillende netwerken niet 😞
Reputatie 3
Badge +1
@Techno, Het zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar wat ik nu raar vind dat je als technieker dit via het forum moet afhandelen !?
Maar het zal zijn om ons iets bij te laten leren waarschijnlijk (lol)


helaas kent de helpdesk aan de 0800... niets van Home and Care. Dit is al van het begin zo. Het is een ***product
Ik lees op 't internet nochtans geen klachten ivm H&C, ofwel zijn er nog maar heel weinig gebruikers van H&C dat kan natuurlijk ook de reden zijn!
Reputatie 7
Badge +6
Let op wat je zegt Techno Turlinckx, want normaal gezien wordt je voor een Home&Care probleem rechtstreeks doorgeschakeld met mij of met mijn collega's. ;-)
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.

@Elsa, Home&Care is al lange tijd gestopt met commercialiseren. Dit is dus als het ware een uitstervend product.
Reputatie 3
Badge +1
Let op wat je zegt Techno Turlinckx, want normaal gezien wordt je voor een Home&Care probleem rechtstreeks doorgeschakeld met mij of met mijn collega's. ;-)
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.

@Elsa, Home&Care is al lange tijd gestopt met commercialiseren. Dit is dus als het ware een uitstervend product.


doorgestuurd
Reputatie 3
Badge +1
ThomasP

Bedankt. Jij bent de reddende engel. Jij hebt iets opgelost wat men telefonisch blijkbaar niet kon.

Merci
Dan heb je toch thomas niet aan de lijn gehad 😉
Reputatie 7
Badge +6
ThomasP, Bedankt. Jij bent de reddende engel. Jij hebt iets opgelost wat men telefonisch blijkbaar niet kon. Merci
Stop it. You're making me blush.
🙂
Reputatie 3
Badge +1
ThomasP, Bedankt. Jij bent de reddende engel. Jij hebt iets opgelost wat men telefonisch blijkbaar niet kon. Merci
Stop it. You're making me blush.
:-)


En kijk eens aan. Blijkbaar kennen we elkaar dan nog ook
Dit na hoeveel maanden??? 😃
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben dit weekend verhuisd en sindsdien geraak ik niet meer ingelogt.
Kan er iemand van Proximus het nog eens nazien aub?
Was dit niet de beste manier 🙂
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Levi,

kan ik via privé al je gegevens krijgen (huidig klantennr of vaste lijnnr, login home control)?

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +6
Heb even je account er weer bijgenomen en deze kwam er goed door. Ik heb op je contactmail (zie PM via Het Proximus Team) je logingegevens opnieuw verstuurd. Kan je opnieuw proberen in te loggen met deze gegevens?

Reageer