Ik heb reeds contact gehad met de MyProximus service desk omdat ik geen toegang heb tot mijn facturen. Mijn MyProximus profiel werd toen volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt, zonder resultaat. Er zou verder naar gekeken worden omdat ze het niet direct konden oplossen.
Ik moest toen ook vast stellen dat de naam op mijn nummer veranderd is geweest naar de naam van mijn vrouw zonder dat wij daar specifiek naar gevraagd hebben.
Ik wacht ondertussen al een maand op een antwoord. Er was sprake van IT interventie IM7189548.
Omdat ik enkel via sms melding kreeg van mijn facturen en niet via mail zou die instelling toen ook aangepast zijn, maar ik moet nu vast stellen dat dit weer niet het geval is. Ik krijg alleen een sms. Ik heb daar bovenop nog een sms gekregen dat de sms notificatie niet meer zal verstuurd worden. Hoe moet ik dan weten dat er een factuur is en of deze wel correct is? Hoe kan ik mijn factuur nu inboeken in mijn boekhouding?
Zo lang ik mijn facturen niet kan inkijken zodat ik op zen minst weet waarvoor ik betaal, betaal ik niets meer. Ik betaal steeds op tijd en wordt niet geholpen met mijn probleem.
Als dit niet kan opgelost worden, zal ik mij genoodzaakt zien om naar een andere provider te gaan.
Gelieve dit asap op te lossen.
Een zeer ontevreden klant.
Beste antwoord door tina.b
Bekijk origineel