Sinds een paar updates geleden heb ik geen mogelijkheid meer om mijn facturen of puntensaldo op te vragen.
Mijn vrouw had deze mogelijkheden wel, totdat ze een nieuwe smartphone aangeschaft heeft.
Blijkbaar bestaat dit probleem reeds langer ( zoals te lezen in dit forum)
Het wordt dus tijd dat de IT-ers eens aan het werk schieten. 🙂
Bladzijde 1 / 1
Dag Eric,
Bedoel je via de app of via de website?
Groetjes,
Antonella
Bedoel je via de app of via de website?
Groetjes,
Antonella
Hallo Antonella,
Het gaat hier om de My Proximus app op de Samsung S7 smartphone. Versie 3.6.2
Groeten,
Eric
Het gaat hier om de My Proximus app op de Samsung S7 smartphone. Versie 3.6.2
Groeten,
Eric
Dag Eric,
Heb je toevallig al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella
Heb je toevallig al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella
Dag Eric,
Inderdaad, probeer eens de oplossing voorgesteld door Antonella. Ik beschik over exact hetzelfde toestel en bij mij werkt de versie 3.6.2. prima.
Mvg,
Inderdaad, probeer eens de oplossing voorgesteld door Antonella. Ik beschik over exact hetzelfde toestel en bij mij werkt de versie 3.6.2. prima.
Mvg,
Ik heb reeds meermaals de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat. Nu juist nog eens gedaan met hetzelfde resultaat : Noppes.
Geen facturen of Premium Club meer als selectie mogelijkheid.
Geen facturen of Premium Club meer als selectie mogelijkheid.
Dag Eric,
ik heb de hulp ingeroepen van een expert. Zodra ik antwoord heb hou ik je op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
ik heb de hulp ingeroepen van een expert. Zodra ik antwoord heb hou ik je op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Dank je wel Antonella.
Misschien kan je de expert meedelen dat zowel mijn vrouw als ik My Proximus gebruiken .
Misschien kan je de expert meedelen dat zowel mijn vrouw als ik My Proximus gebruiken .
PS we hebben het Proximus Smart +15 pakket. (Internet en 2 smartphones)
Dag Eric,
De expert is vandaag niet meer aanwezig zie ik. Ik heb hem de vraag doorgestuurd via e-mail. Dus ik hou je op de hoogte zodra ik antwoord binnen krijg.
Groetjes,
Antonella
De expert is vandaag niet meer aanwezig zie ik. Ik heb hem de vraag doorgestuurd via e-mail. Dus ik hou je op de hoogte zodra ik antwoord binnen krijg.
Groetjes,
Antonella
Hallo Antonella
Dank je wel. Het werkt terug, zowel bij mijn vrouw als bij mij.
Het enige wat we gedaan hebben is :
Ons afgemeld en daarna terug aangemeld.
My Proximus afgesloten en terug geopend.
Ziedaar : opvraging rekening en Premium Club zijn terug daar.
Groeten
Eric
Dank je wel. Het werkt terug, zowel bij mijn vrouw als bij mij.
Het enige wat we gedaan hebben is :
Ons afgemeld en daarna terug aangemeld.
My Proximus afgesloten en terug geopend.
Ziedaar : opvraging rekening en Premium Club zijn terug daar.
Groeten
Eric
Bedankt voor de info Eric. Ben blij dat het in orde is.
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Hallo Antonella.
Het is alsof de duivel ermee speelt.
Na het openen van My Proximus (na je mail als check-up) zie ik nog de 2 mogelijkheden, doch plots verandert het scherm en zijn de 2 opties weer verdwenen.
Ook bij het afmelden van mijn profiel en terug aanmelden, komen de opties niet meer terug !!!!! ???
Groetjes
Eric
Het is alsof de duivel ermee speelt.
Na het openen van My Proximus (na je mail als check-up) zie ik nog de 2 mogelijkheden, doch plots verandert het scherm en zijn de 2 opties weer verdwenen.
Ook bij het afmelden van mijn profiel en terug aanmelden, komen de opties niet meer terug !!!!! ???
Groetjes
Eric
Oei, niet goed Eric
Ik geef je bericht door aan de Expert (vandaag afw, morgen terug)
Hopelijk krijg je positieve feedback.
Groetjes
Tina
Ik geef je bericht door aan de Expert (vandaag afw, morgen terug)
Hopelijk krijg je positieve feedback.
Groetjes
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.