Beantwoord

Geen telefoon, noch internet. Hulp gevraagd, afspraak werd door u geannuleerd zonder dat wij tijdelijk geholpen werden ivm telefoon of internet

  • 14 December 2017
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Beste,
Ik vind deze manier van werken totaal ongepast. Toen ik voor de zoveelste keer in een maand belde om te melden dat onze vaste lijn en ons internet plat lag, maakte uw medewerker een afspraak. Even later kregen wij een sms dat de panne te wijten was aan infrastructuurwerken en dat onze afspraak dus werd geannuleerd. Mijn vraag naar een tijdelijke oplossing ivm internet werd niet geantwoord. onze doorschakeling van de telefoon naar gsm gebeurde blijkbaar ook niet want verschillende mensen bellen ons op de gsm op met de melding dat onze telefoon openligt want ze krijgen een bezettoon. Wanneer worden wij geholpen? uw doorschakelsysteem via de telefoon brengt ons niet de juiste oplossing. Wij hebben een bizz pack en zouden onmiddellijk geholpen worden bij problemen! Wat is voor u onmiddellijk? Graag onmiddellijk internet voorzien zodat wij terug kunnen werken en doorschakeling naar gsm in orde brengen!!!!
icon

Beste antwoord door KimB 15 December 2017, 10:34

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info:
Als je een professionele klant bent mss best contact opnemen via het nummer 0800 22 200.
Reputatie 7
Badge +4
https://www.proximus.be/nl/id_cb_bizz_allin/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/packs-voor-zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/bizz-all-in-het-alles-in-een-pack.html
@Martin 0800 22500 nee?
Reputatie 7
Badge +6
0800 22 800: voor residentiële klanten
0800 22 500: voor zelfstandigen en kleine ondernemingen
(het foutje op onze support website wordt zo vlug mogelijk gewijzigd)

Mvg,
Wim
Gisteren heeft een proximus medewerker hier op het forum mij op de volgende vraag,
"wat juist het verchil is tussen de volgende nummers 0800 22 (200 | 500 | 015 )",
geantwoord dat professionele klanten best naar het nummer 0800 22 200 bellen en ze vandaaruit naar de juiste dienst dan doorgestuurd worden ??
Reputatie 7
Badge +6
Ja Martin,
0800 22 200 is voor (grote) bedrijven en overheden.
Voor zelfstandigen is het 0800 22 500 en voor particulieren 0800 22 800.

https://www.proximus.be/nl/id_cl_contact/bedrijven-en-overheden/support/contact.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

Groeten,
Wim
Bedankt Wim,

Weet je soms ook waarvoor die 0800 22 015 staat, heb ik ook al ergens op de proximus site tegen gekomen?

Groeten,
Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Geert,

Ik heb meer info over de werken gevraagd en hou je hiervan op de hoogte, ik zie inderdaad geen doorschakeling op je vaste lijn staan. Indien je gsm op dezelfde klantnummer staat, kan je de de laatste 2 nummers ervan sturen, dan pas ik het direct aan. Indien niet, kan je een privé bericht sturen naar het proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met je gsm nummer.

Mvg

Reageer