Vraag

Geen telefoon, internet en tv!

  • 28 November 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

sedert vorige vrijdag hebben wij niets van dit alles. eerst was de fout bij mij, later wasz het een algemene fout en nog later kreeg ik weer telefoon met een zeer onvriendelijke man dat ik een afspraak moest maken. ik heb ondertussen al uren gewacht aan de telefoon en kreeg iedere keer een andere uitleg. gisteren kreeg ik een sms om mijn afspraak van 27/11 te bevestigen. een uur later kreeg ik een sms om de afspraak te annuleren omdat het een algemene storing is. nog een uur later kreeg ik weer een sms om de afspraak te bevestigen en nog geen tien minuten later een sms om deze alweer te annuleren. nu vandaag weet ik nog steeds niets. niemand weet iets ook proximus niet. iemand zegde me dat ze "dacht" dat het probleem opgelost zou zijn aanstaande vrijdag...... ze vond het zelf schandalig en verontschuldigde zich omdat ook zij me niet verder kan helpen. als dit al waar zou zijn ben ik een week zonder proximus diensten, maar ik mag wel betalen. waar kan ik terecht? wie kan klaarheid brengen?

1 reactie

in een privébericht kan je altijd schadevergoeding aanvragen en eventueel ook meer uitleg vragen omtrent je probleem

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (klantgegevens, probleem, vraag enz.) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden

Reageer